Δολοφονία ο θάνατος της Whitney Houston;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 332 ΦΟΡΕΣ
Ο ιδιωτικός ντετέκτιβ Paul Huebl υποστηρίζει ότι ο θάνατος της Whitney Houston δεν οφείλεται σε πνιγμό μετά από ανακοπή καρδιά που υπέστη λόγω της πολυετούς χρήσης ναρκωτικών, αλλά ότι δολοφονήθηκε από δύο μπράβους του υποκόσμου.
Ο ιδιωτικός ντετέκτιβ Paul Huebl υποστηρίζει ότι ο θάνατος της Whitney Houston δεν οφείλεται σε πνιγμό μετά από ανακοπή καρδιά που υπέστη λόγω της πολυετούς χρήσης ναρκωτικών, αλλά ότι δολοφονήθηκε από δύο μπράβους του υποκόσμου.Φημολογείται ότι η Houston χρωστούσε περίπου 1,5 εκατ. δολάρια σε άκρως επικίνδυνους εμπόρους ναρκωτικών, πριν βρεθεί νεκρή στη μπανιέρα της σουίτας του ξενοδοχείου Beverly Hills, στο Λος ʼντζελες, στις 11 Φεβρουαρίου 2012.
Ο Huebl ισχυρίζεται ότι έχει στην κατοχή του στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η τραγουδίστρια έπεσε θύμα δύο ισχυρών εμπόρων ναρκωτικών, οι οποίοι έστειλαν τους μπράβους τους για να εισπράξουν το μεγάλο χρέος που είχε η Houston.
"Στο σώμα της Whitney υπάρχουν σημάδια που δείχνουν ότι έδωσε μάχη για τη ζωή της", υποστηρίζει ο Huebl με άρθρο του στο περιοδικό National Enquirer.
Επίσης, δήλωσε ότι μπορεί να αποδείξει τους ισχυρισμούς του καθώς έχει στην κατοχή του ένα βίντεο, στο οποίο φαίνονται καθαρά οι δύο φερόμενοι ως δολοφόνοι. Το υλικό αυτό έχει παραδοθεί στο FBI.
Υπενθυμίζουμε ότι τον περασμένο Μάρτιο οι Αρχές ανακοίνωσαν ότι ο πρόωρος θάνατος της Whitney Houston οφείλεται σε ατύχημα και συγκεκριμένα σε πνιγμό μέσα στη μπανιέρα της.
Η Houston αφού είχε κάνει χρήση κοκαΐνης και σε συνδυασμό με καρδιολογικά προβλήματα, πνίγηκε στη μπανιέρα της, ανέφερε η έκθεση του ιατροδικαστή του Λος ʼντζελες, που δημοσιεύτηκε στους Los Angeles Times.
var switchTo5x=true; stLight.options({publisher: "a62b7025-1c15-422d-b317-4315738b6bb8"});

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News