Έπεσαν 25.000 αποβολές για κινητά στα σχολεία – Έκρηξη της ΔΕΠΥ στους μαθητές
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 227 ΦΟΡΕΣ
Καθώς το ρολόι μετράει αντίστροφα για τον περιορισμό της πρόσβασης των ανηλίκων στα social media, η επιχείρηση «πάρτε τους τα κινητά από τα χέρια» είναι σε πλήρη εξέλιξη. Στα σχολεία ολόκληρης της χώρας, τη φετινή χρονιά, οι αποβολές σχεδόν διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι, με 120 μαθητές την ημέρα, κατά μέσο όρο, να δέχονται ποινή επειδή δεν μπορούσαν να αποχωριστούν το κινητό τους τηλέφωνο στη διάρκεια των μαθημάτων.
Ο αριθμός είναι τεράστιος, ιδιαίτερα εάν αναλογιστεί κανείς ότι είναι η δεύτερη χρονιά που εφαρμόστηκε το ποινολόγιο για τα κινητά και ότι την πρώτη (τη σχολική χρονιά 2024-25) κατά μέσο όρο 76 μαθητές την ημέρα αποβάλλονταν για χρήση κινητού στις σχολικές αίθουσες.
Με περίπου 8 στους 10 εφήβους (14-17 ετών) στη χώρα μας να έχουν συμπτώματα εθισμού στο Διαδίκτυο και τη διαδικτυακή εξάρτηση να εμφανίζεται πλέον όλο και συχνότερα ακόμα και σε παιδιά δημοτικού, δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί τόσα πολλά παιδιά αρνούνται να αφήσουν τη συσκευή του κινητού, ρισκάροντας ακόμα και με ποινή.
Οπως και γιατί έχει αλλάξει τόσο η συμπεριφορά των εφήβων, θέτοντας τις κυβερνήσεις όλου του κόσμου σε κόκκινο συναγερμό, με τη μία μετά την άλλη να αποφασίζουν μέτρα περιορισμού των ανηλίκων στο Διαδίκτυο και ειδικά στα κοινωνικά δίκτυα...
Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News