Έπεσαν 25.000 αποβολές για κινητά στα σχολεία – Έκρηξη της ΔΕΠΥ στους μαθητές

Έπεσαν 25.000 αποβολές για κινητά στα σχολεία – Έκρηξη της ΔΕΠΥ στους μαθητές

Έπεσαν 25.000 αποβολές για κινητά στα σχολεία – Έκρηξη της ΔΕΠΥ στους μαθητές

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 227 ΦΟΡΕΣ

Καθώς το ρολόι μετράει αντίστροφα για τον περιορισμό της πρόσβασης των ανηλίκων στα social media, η επιχείρηση «πάρτε τους τα κινητά από τα χέρια» είναι σε πλήρη εξέλιξη. Στα σχολεία ολόκληρης της χώρας, τη φετινή χρονιά, οι αποβολές σχεδόν διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι, με 120 μαθητές την ημέρα, κατά μέσο όρο, να δέχονται ποινή επειδή δεν μπορούσαν να αποχωριστούν το κινητό τους τηλέφωνο στη διάρκεια των μαθημάτων.

Ο αριθμός είναι τεράστιος, ιδιαίτερα εάν αναλογιστεί κανείς ότι είναι η δεύτερη χρονιά που εφαρμόστηκε το ποινολόγιο για τα κινητά και ότι την πρώτη (τη σχολική χρονιά 2024-25) κατά μέσο όρο 76 μαθητές την ημέρα αποβάλλονταν για χρήση κινητού στις σχολικές αίθουσες.

Με περίπου 8 στους 10 εφήβους (14-17 ετών) στη χώρα μας να έχουν συμπτώματα εθισμού στο Διαδίκτυο και τη διαδικτυακή εξάρτηση να εμφανίζεται πλέον όλο και συχνότερα ακόμα και σε παιδιά δημοτικού, δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί τόσα πολλά παιδιά αρνούνται να αφήσουν τη συσκευή του κινητού, ρισκάροντας ακόμα και με ποινή.

Οπως και γιατί έχει αλλάξει τόσο η συμπεριφορά των εφήβων, θέτοντας τις κυβερνήσεις όλου του κόσμου σε κόκκινο συναγερμό, με τη μία μετά την άλλη να αποφασίζουν μέτρα περιορισμού των ανηλίκων στο Διαδίκτυο και ειδικά στα κοινωνικά δίκτυα...

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr

Διαβάστε ακόμη

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της γενικής προξένου της Τουρκίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Το Γυμνάσιο Σορωνής στον χάρτη των Plastic Clever Schools

Το Καζούλλειο Λύκειο γράφει… ιστορία

Βιωματικά εργαστήρια στη Ρόδο από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με τη μέθοδο LEGO Serious Play

Νιώθοντας την ανάσα της Γης: Το Εσπερινό Γυμνάσιο Ρόδου στη Νίσυρο

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Άνοιξε η πλατφόρμα για την αποστολή των αποτελεσμάτων με SMS

Έκθεση φωτογραφίας από τον Φωτογραφικό Όμιλο του 1ου ΓΕΛ Ρόδου στο Κατάλυμα της Αγγλίας

Επίσκεψη εκπαιδευτικών από το σχολείο Victoria Kent της πόλης Elche της Ισπανίας στο 4ο Γενικό Λύκειο Ρόδου για παρακολούθηση εργασίας