Το τελευταίο τραγούδι της Whitney Houston!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 452 ΦΟΡΕΣ
Κυκλοφόρησε το τελευταίο τραγούδι που είχε ηχογραφήσει η Whitney Houston, ένα ντουέτο με την Jordin Sparks. Το single Celebrate θα είναι και το soundtrack της ταινίας Sparkle, όπου η ντίβα της μουσικής υποδύεται τη μητέρα της Jordin.
Κυκλοφόρησε το τελευταίο τραγούδι που είχε ηχογραφήσει η Whitney Houston, ένα ντουέτο με την Jordin Sparks. Το single με τίτλο Celebrate θα είναι και το soundtrack της ταινίας Sparkle, όπου η ντίβα της μουσικής υποδύεται τη μητέρα της Jordin.Στο τέλος του τραγουδιού, μια δημιουργία του R. Kelly, ακούγεται η Sparks να λέει, «Σε αγαπάμε Whitney», και ακριβώς το ίδιο είπε και το βράδυ της τελετής απονομής των βραβείων Billboard, μπροστά στο κοινό και την κόρη της Houston.
Η Bobbi Kristina Brown είπε ότι είναι ευλογημένη που είχε μητέρα τη Houston, η οποία έφυγε από τη ζωή τον περασμένο Φεβρουάριο, και ευχαρίστησε τον κόσμο για την υποστήριξη που δείχνει στην ίδια και την οικογένειά της.
Ακούστε το τελευταίο τραγούδι της Houston:

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News