Το τελευταίο τραγούδι της Whitney Houston!

Το τελευταίο τραγούδι της Whitney Houston!

Το τελευταίο τραγούδι της Whitney Houston!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 452 ΦΟΡΕΣ

Κυκλοφόρησε το τελευταίο τραγούδι που είχε ηχογραφήσει η Whitney Houston, ένα ντουέτο με την Jordin Sparks. Το single “Celebrate” θα είναι και το soundtrack της ταινίας “Sparkle”, όπου η ντίβα της μουσικής υποδύεται τη μητέρα της Jordin.

Κυκλοφόρησε το τελευταίο τραγούδι που είχε ηχογραφήσει η Whitney Houston, ένα ντουέτο με την Jordin Sparks. Το single με τίτλο “Celebrate” θα είναι και το soundtrack της ταινίας “Sparkle”, όπου η ντίβα της μουσικής υποδύεται τη μητέρα της Jordin.

Στο τέλος του τραγουδιού, μια δημιουργία του R. Kelly, ακούγεται η Sparks να λέει, «Σε αγαπάμε Whitney», και ακριβώς το ίδιο είπε και το βράδυ της τελετής απονομής των βραβείων Billboard, μπροστά στο κοινό και την κόρη της Houston.

Η Bobbi Kristina Brown είπε ότι είναι ευλογημένη που είχε μητέρα τη Houston, η οποία έφυγε από τη ζωή τον περασμένο Φεβρουάριο, και ευχαρίστησε τον κόσμο για την υποστήριξη που δείχνει στην ίδια και την οικογένειά της.





Ακούστε το τελευταίο τραγούδι της Houston:



Διαβάστε ακόμη

Ανοικτό πάρτι σήμερα στη Ρόδο για τη στέψη του Καρόλου

Πέντε προτάσεις για ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς στη Ρόδο

Το “3rd Rhodes Salsa Weekend” είναι γεγονός!

Στη ραδιοφωνική οικογένεια του «Μελωδία Ρόδου» μπαίνει o Ν. Μουρατίδης

«Στην αγκαλιά σου»: Κυκλοφόρησε το νέο single του Ροδίτη ερμηνευτή, Νίκου Κυπριώτη

Σήμερα η συναυλία της Έλενας Παπαρίζου

Συναυλία στην Ιαλυσό

Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη στη Ρόδο!