Ροδιακά: Οίκος... αξιολόγησης που θα αναβαθμίσει τη ζωή των πολιτών υπάρχει;

Ροδιακά: Οίκος... αξιολόγησης που θα αναβαθμίσει τη ζωή των πολιτών υπάρχει;

Ροδιακά: Οίκος... αξιολόγησης που θα αναβαθμίσει τη ζωή των πολιτών υπάρχει;

Μιχάλης Μαστής

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1675 ΦΟΡΕΣ

Διάβασα με πολλή προσοχή, όλα τα οικονομικά άρθρα που κυκλοφόρησαν το τελευταίο διήμερο αναφορικά με την αναβάθμιση της επενδυτικής βαθμίδας της χώρας μας σε BBB.

Θετικότατο το γεγονός σύμφωνα με τους οικονομολόγους ανά τον πλανήτη, αλλά έχει την αξία του τώρα να αναζητήσουμε κι εμείς, τι είναι πραγματικά αυτό που θ’ αλλάξει (αν αλλάξει κάτι στη ζωή μας, στην καθημερινότητά μας, στο μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας).

Γιατί, για αναβάθμιση ακούμε όλα αυτά τα χρόνια και αναβάθμιση δεν βλέπουμε.
Θα δούμε καλύτερους μισθούς; Θα δούμε φθηνότερα καύσιμα και προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ; Θα μπορεί ο κόσμος όλος να ζει με αξιοπρέπεια; Θα μπορεί να καλύπτει τα έξοδά του χωρίς να χρωστά και να βάζει φέσια; Θα μπορέσει να σπουδάσει με αξιοπρέπεια τα παιδιά του; Θα ζει ο συνταξιούχος με υπερηφάνεια κι όχι με στερήσεις και θυσίες όσα χρόνια του απομένουν; Θα μπορεί να συνεισφέρει και να βοηθήσει τα παιδιά και τα εγγόνια του κι όχι να αναγκάζεται να ζητά να τους βοηθήσουν;

Τούτα είναι τα ερωτήματα, στο άκουσμα της είδησης, περί αναβάθμισης σε ΒΒΒ της επενδυτικής βαθμίδας της χώρας μας.

Δεν θέλει και πολλά τούτος ο λαός. Το έχει αποδείξει εξάλλου. Μπορεί να επιβιώσει, όχι μόνο σε εποχές ευμάρειας, αλλά και στερήσεων. Αλλά πάντα επιβιώνει.

Μπορεί να είναι ευτυχισμένος με ελάχιστα. Με ένα ταβερνάκι την εβδομάδα μαζί με την οικογένειά του. Με 10 μέρες διακοπές τον χρόνο, χωρίς να σκέφτεται τα χρέη και τους λογαριασμούς όταν επιστρέψει. Με μία δουλειά σταθερή, που θα σέβεται το ωράριό του, τις ανάγκες του, την προσφορά του και τον ιδρώτα του και ανάλογα θα πληρώνεται από την επιχείρηση ή το Δημόσιο, όπου εργάζεται.

Με ένα σπιτάκι, που θα μπορεί να ζεσταίνεται τον χειμώνα κι όχι να τυλίγεται με τα μπουφάν και τις κουβέρτες.

Με συνθήκες ασφαλείας: Όταν μπαίνει σε τρένα, πλοία και αεροπλάνα. Όταν κοιμάται στο σπίτι του κι έξω βρέχει καταρρακτωδώς. Όταν είναι καλοκαίρι και εκδηλώνονται φωτιές.

Αυτές είναι οι αληθινές μορφές αναβάθμισης που προσδοκά ο κάθε Έλληνας και Ελληνίδα. Ας αναζητήσουμε λοιπόν, τους οίκους αξιολόγησης που μπορούν να παλέψουν και να το κάνουν στην πραγματικότητα.

Γιατί αν όλα τα παραπάνω δεν αλλάξουν, τότε τα ΒΒΒ και τα ΑΑΑ, για όλους εμάς που ζούμε σε αυτή τη χώρα, δεν λένε απολύτως τίποτα! 

Διαβάστε ακόμη

Μάνος Δ. Κόκκινος: Ανδρέας Παπανδρέου-Ένας μεγάλος δημοκρατικός ηγέτης, οραματιστής, επαναστάτης και άνθρωπος

Σταύρος Μιχαηλίδης: Οι νησιωτικές επιχειρήσεις χωρίς μεταφορικό ισοδύναμο για 3 χρόνια –Νέος «ΟΠΕΚΕΠΕ» στο μεταφορικό ισοδύναμο;

Αγγελική Κ. Μοράρη: Παιδική διατροφή: Από το «δεν μου αρέσει» στο «θα το δοκιμάσω»

Γιάννης Σαμαρτζής: Οικονομίες έντασης Κεφαλαίου και έντασης Εργασίας: Οι δύο Πυλώνες της Παραγωγής και Παραγωγικότητας

Κοσμάς Σφυρίου: 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου

Κώστας Καστανάκης: Η επόμενη πλημμύρα ξέρει ήδη τη διεύθυνσή σου

Μαρία Καρίκη: Αναζητώντας διαφυγή…

Θάνος Ζέλκας: Αλλαγή: η πιο βολική υπόσχεση