Άνθρακες ο θησαυρός, λέει το παράρτημα της ΑΔΕΔΥ

Άνθρακες ο θησαυρός, λέει το παράρτημα της ΑΔΕΔΥ

Άνθρακες ο θησαυρός, λέει το παράρτημα της ΑΔΕΔΥ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1394 ΦΟΡΕΣ

Από το νομαρχιακό τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση: «Δόθηκε χθες για διαβούλευση το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και το «νέο μισθολόγιο» των δημοσίων υπαλλήλων, όπως βαφτίζει η Κυβέρνηση την επιδοματική πολιτική που ακολουθεί, τορπιλίζοντας την έννοια του ενιαίου μισθολογίου.

Παρά τις τυμπανοκρουσίες και την υπερπροβολή από τα ΜΜΕ ότι, δήθεν, γίνονται μεγάλες αυξήσεις στους μισθούς των Δ.Υ., ότι αυτές ισοδυναμούν με επιστροφή του 13ου μισθού κλπ, τίποτε από όλα αυτά δεν ισχύει.

Η κυβέρνηση, αντί ουσιαστικών αυξήσεων χορηγεί σε όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο ένα επίδομα 70€ ακαθάριστα, το οποίο μετά την αφαίρεση των κρατήσεων διαμορφώνεται στο καθαρό ποσό των 40 έως 50€ μηνιαίως.

Μετά από 13 χρόνια, κατά τα οποία όχι μόνο δε δόθηκε καμία αύξηση στους Δ.Υ., αλλά καταργήθηκε ο 13ος και 14ος μισθός, μειώθηκαν οι αποδοχές κατά 40%, πάγωσε μισθολογικά η διετία 2016 – 17, μειώθηκε το αφορολόγητο, ο πληθωρισμός κι η ακρίβεια καλπάζουν, η κυβέρνηση εμπαίζει στην κυριολεξία τους Δ.Υ. με ένα επίδομα των 45€ μηνιαίως.

Αυτή είναι η πραγματικότητα, την οποία, δυστυχώς, αποκρύπτουν τα ΜΜΕ, τα οποία προβάλλουν χωρίς αντίλογο την κυβερνητική προπαγάνδα. Προφανώς και δε μηδενίζουμε καμία αύξηση, ούτε του επιδόματος των 45€, ούτε των οικογενειακών επιδομάτων, ούτε των επιδομάτων ευθύνης.

Επισημαίνουμε, όμως, ότι τα οικογενειακά επιδόματα και τα επιδόματα ευθύνης αφορούν τα μεν πρώτα το 40% των υπαλλήλων, τα δε δεύτερα ούτε καν το 20%. Οι αλχημείες που κάνει η κυβέρνηση, προσθέτοντάς τα στους μισθούς όλων των υπαλλήλων αποτελούν κοροϊδία για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο.

Ύστερα από τα παραπάνω η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. δηλώνει ότι στο αμέσως προσεχές διάστημα και κατά τη διάρκεια ψήφισης του νομοσχεδίου θα προχωρήσει σε κινητοποιήσεις, προκειμένου να διεκδικήσει πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς των εργαζομένων στο Δημόσιο.

Διεκδικούμε:

• Αυξήσεις που να καλύπτουν τον πληθωρισμό τουλάχιστον 10% για όλους τους Δ.Υ.

• Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.

• Ξεπάγωμα της διετίας 2016 – 17.

• Αφορολόγητο στα 12.000€.

• Αύξηση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας.

• Κατάργηση της εισφοράς του 2% υπέρ της ανεργίας.

• Γνήσιο ενιαίο μισθολόγιο με πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς των εργαζομένων στο Δημόσιο, μέσα από συλλογική σύμβαση εργασίας – καμία σύνδεση της αξιολόγησης με τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη.

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Για την Εκτελεστική Γραμματεία του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Δωδ/σου

Ο Πρόεδρος Μουτσάκης Κώστας

Ο Γραμματέας Τζωρτζακάκης Γιώργος».

Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά