Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 210 ΦΟΡΕΣ
Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο 19χρονος συγκατηγορούμενος της
Προσωρινά κρατούμενη κρίθηκε σήμερα μετά την απολογία της η 23χρονη ενώ ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο 19χρονος συγκατηγορούμενος της για την υπόθεση με τις τηλεφωνικές απάτες με το πρόσχημα του λογιστή στην Κάρπαθο, από τις οποίες αποκόμισαν διάφορα χρυσαφικά όχι αξίας 100.000 ευρώ και το χρηματικό ποσό των 8000 ευρώ.
Η 23χρονη και ο 19χρονος συνελήφθηκαν με την αυτόφωρη διαδικασία από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Αστυνομίας Καρπάθου που χειρίστηκαν την υπόθεση, η μεν πρώτη την ώρα που επιβιβαζόταν σε πλοίο της γραμμής για τον Πειραιά και ο δεύτερος όταν μετέβη σε δωμάτιο που είχαν ενοικιάσει στο νησί, για να πάρει κοσμήματα και χρήματα.
Στην ίδια υπόθεση κατηγορούνται μία 21χρονη και ένας 20χρονος που έχουν φύγει από την Κάρπαθο, ωστόσο περιλαμβάνονται στη δικογραφία που έχει σχηματιστεί για την υπόθεση.
Σε ότι αφορά τους δύο συλληφθέντες μεταφέρθηκαν στο νησί μας και την Κυριακή 21 Ιουνίου το απόγευμα, οδηγήθηκαν ενώπιον του αρμόδιου Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρόδου όπου και ασκήθηκαν ποινικές διώξεις σε βάρος όλων των εμπλεκομένων για:
· Συγκρότηση και ένταξη σε εγκληματική οργάνωση προς διάπραξη κακουργημάτων
· Απάτη κατ’ εξακολούθηση τετελεσμένη και σε απόπειρα από κοινού με συνολικό επιδιωχθέν παράνομο περιουσιακό όφελος και αντίστοιχη ζημία άνω των 120.000 ευρώ
· Απλή συνέργεια σε απάτη κατ’ εξακολούθηση τετελεσμένη και σε απόπειρα από κοινού με συνολικό επιδιωχθέν παράνομο περιουσιακό όφελος και αντίστοιχη ζημία άνω των 120.000 ευρώ
Χθες η 23χρονη και ο 19χρονος συνοδευόμενοι από τους συνηγόρους τους κ.κ. Φώτη Ρωμαίο, Στέλιο Κιουρτζή και Δημήτρη Αγγελάκο βρέθηκαν ενώπιον του ανακριτή Ρόδου όπου και απολογήθηκαν αρνούμενοι τις κατηγορίες όπως αυτές τους αποδίδονται.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας η 23χρονη πήρε το δρόμο για τις φυλακές ως προσωρινά κρατούμενη, ενώ ο 18χρονος αφέθηκε ελεύθερος με τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισής του μία φορά το πρώτο πενθήμερο κάθε μήνα στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής του
Σύμφωνα με πληροφορίες, η 23χρονη ισχυρίστηκε μεταξύ άλλων πως μετέβη μαζί με τους συγκατηγορούμενους της στην Κάρπαθο για διακοπές και άτομο από την Αθήνα τους είχε πει πως πιθανόν να τους ζητούσε να τον εξυπηρετήσουν. Η ίδια υπεραμύνθηκε της αθωότητας της τονίζοντας πως όταν αντιλήφθηκε ότι κάτι δεν πάει καλά και προκειμένου να μην μπλέξουν έφυγαν από το νησί. Η 23χρονη τόνισε πως δεν γνώριζε για αυτά που εντοπίστηκαν στην κατοχή της.
Το ταξίδι, τα κοσμήματα και τα χρήματα
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά από την αστυνομία, οι τέσσερις εμπλεκόμενοι φέρονται να μετέβησαν στο νησί της Καρπάθου, με σκοπό την εξαπάτηση ανυποψίαστων πολιτών.
Όπως διακριβώθηκε από την αστυνομική έρευνα, η συμμορία αποτελούνταν από τουλάχιστον τέσσερα μέλη τα οποία λειτουργούσαν με συντονισμένες ενέργειες, διακριτούς ρόλους και συγκεκριμένη μεθοδολογία.
Βάσει των στοιχείων που έχουν συλλεχθεί, η δράση τους φέρεται να ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου 2026 και κατηγορούνται για συνολικά πέντε περιπτώσεις απάτης, από τις οποίες οι δύο είναι τετελεσμένες και οι τρεις σε απόπειρα.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο άμεσης διερεύνησης καταγγελιών, στις 18 Ιουνίου 2026 απογευματινές ώρες, άτομο προσποιούμενο υπάλληλο λογιστικού γραφείου κάλεσε τηλεφωνικά πέντε πολίτες της Καρπάθου και έπεισε σε δύο περιπτώσεις (μία 76χρονη και μία 94χρονη) να παραδώσουν κοσμήματα και χρήματα που φύλασσαν στο σπίτι τους. Μάλιστα οι εμπλεκόμενοι παρότρυναν την 76χρονη να προβεί και σε ανάληψη μετρητών από τραπεζικό κατάστημα και να τα παραδώσει σε «συνάδελφο» του, με τον οποίον συναντήθηκαν σε προκαθορισμένο σημείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι κατηγορούμενοι και συγκεκριμένα το άτομο που επικοινώνησε με τις ανυποψίαστες γυναίκες φέρεται να τους είπε πως είναι λογιστής και πως η ΑΑΔΕ πρόκειται να κατασχέσει χρήματα και κοσμήματα που διαθέτουν εφόσον δεν δηλωθούν. Μάλιστα για να γίνει πιο πειστικός ο «λογιστής» πρόσθεσε πως εφόσον γίνει καταγραφή όχι μόνο αποφεύγουν την κατάσχεση αλλά θα λάβουν και επιδότηση από το κράτος και θα αποφύγουν την φορολόγηση τους.
Δύο γυναίκες η 76χρονη και η 94χρονη πείστηκαν από τον «λογιστή» και έδωσαν στους εμπλεκόμενους η πρώτη το χρηματικό ποσό των 8000 ευρώ και διάφορα χρυσά κοσμήματα και η δεύτερη διάφορα τιμαλφή, συνολικής αξίας (για όλα τα χρυσαφικά) 100.000 ευρώ, για να τα φωτογραφίσουν και να τα καταγράψουν, όπως τους είχαν πει.
Αστυνομικοί που χειρίστηκαν την υπόθεση κατάφεραν να ταυτοποιήσουν τους δράστες και μάλιστα βραδινές ώρες στις 18 Ιουνίου 2026 εντόπισαν την 23χρονη κατά την επιβίβασή της σε πλοίο με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά. Στην κατοχή της βρέθηκαν μέρος των αφαιρεθέντων χρημάτων (530 ευρώ) και των χρυσαφικών.
Στη συνέχεια της διερεύνησης της υπόθεσης και της αξιοποίησης όλων των συγκεντρωθέντων στοιχείων, προέκυψε ότι οι εμπλεκόμενοι είχαν κρύψει τα υπόλοιπα αφαιρεθέντα μέσα σε κατάλυμα που είχε νοικιάσει για το σκοπό αυτό και για δύο βράδια, από την 21χρονη η οποία αφού άφησε το κλειδί μέσα σε μία γλάστρα για να το βρουν οι συνεργοί της εγκατέλειψε το νησί. Το κατάλυμα τέθηκε από τους αστυνομικούς σε διακριτική επιτήρηση και στις 19 Ιουνίου 2026 βραδινές ώρες εντοπίσθηκε ο 19χρονος όταν μετέβη σε αυτό με σκοπό την παραλαβή των κλοπιμαίων. Εκεί βρέθηκαν και τα υπόλοιπα αφαιρεθέντα τιμαλφή και αποδόθηκαν στις δύο γυναίκες μαζί με αυτά που εντοπίστηκαν στην κατοχή της 23χρονης.
Συνολικά οι αστυνομικοί βρήκαν και απέδωσαν στις δύο ηλικιωμένες γυναίκες το χρηματικό ποσό των 7.500 ευρώ και όλα τα χρυσά κοσμήματα που είχαν αφαιρεθεί.
Επίσης διαπιστώθηκε πως ο 20χρονος επίσης εμπλεκόμενος στην υπόθεση είχε φύγει από το νησί απογευματινές ώρες στις 18 Ιουνίου 2026, με πτήση από το αεροδρόμιο του νησιού.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News