Νέα διοίκηση απέκτησε η Ασπίδα Σαλάκου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 347 ΦΟΡΕΣ
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο απέκτησε η Ασπίδα Σαλάκου μετά την πρόσφατη γενική της συνέλευση η οποία πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 49 εγγεγραμμένων μελών.
Ο σύλλογος επιστρέφει στην ενεργό δράση και προετοιμάζεται για να πάρει μέρος στο πρωτάθλημα της Γ' Κατηγορίας Δωδεκανήσου. Οι διαδικασίες έγιναν νόμιμα τηρώντας τους κανόνες για την πανδημία αλλά και τίς διατάξεις της αθλητικής νομοθεσίας.
Τα μέλη που εκλέχθηκαν και που θα συγκροτηθούν σε σώμα το επόμενο διάστημα είναι: Καϊμαξής Αλέκος, Καράκου Σταυρούλα, Γιουτσεόι Ομέρ, Παπαθεοδώρου Δέσποινα, Σταυριανού Λουκάς, Βασιλειάδης Παναγιώτης, Μυλωνάς Δημήτρης, Πεταυράκης Αυγουστίνος, Νασούφης Δημήτρης, Πατσατζής Ευστάθιος Για την εξελεγκτική επιτροπή: Καραγιάννης Κωνσταντίνος, Αγγελίδης Μιχαήλ, Τσαμπουνιάρης Δημήτρης.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News