Νέα διοίκηση απέκτησε η Ασπίδα Σαλάκου

Νέα διοίκηση απέκτησε η Ασπίδα Σαλάκου

Νέα διοίκηση απέκτησε η Ασπίδα Σαλάκου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 347 ΦΟΡΕΣ

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο απέκτησε η Ασπίδα Σαλάκου μετά την πρόσφατη γενική της συνέλευση η οποία πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 49 εγγεγραμμένων μελών.

Ο σύλλογος επιστρέφει στην ενεργό δράση και προετοιμάζεται για να πάρει μέρος στο πρωτάθλημα της Γ' Κατηγορίας Δωδεκανήσου. Οι διαδικασίες έγιναν νόμιμα τηρώντας τους κανόνες για την πανδημία αλλά και τίς διατάξεις της αθλητικής νομοθεσίας.

Τα μέλη που εκλέχθηκαν και που θα συγκροτηθούν σε σώμα το επόμενο διάστημα είναι: Καϊμαξής Αλέκος, Καράκου Σταυρούλα, Γιουτσεόι Ομέρ, Παπαθεοδώρου Δέσποινα, Σταυριανού Λουκάς, Βασιλειάδης Παναγιώτης, Μυλωνάς Δημήτρης, Πεταυράκης Αυγουστίνος, Νασούφης Δημήτρης, Πατσατζής Ευστάθιος Για την εξελεγκτική επιτροπή: Καραγιάννης Κωνσταντίνος, Αγγελίδης Μιχαήλ, Τσαμπουνιάρης Δημήτρης.

Διαβάστε ακόμη

Η παρουσία του Έλαφου στα Πανελλήνια ποδηλασίας δρόμου στη Στυλίδα

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς