Nέος μαγνητικός τομογράφος και αγγειογράφος θα λειτουργήσουν στο νοσοκομείο της Ρόδου

Nέος μαγνητικός τομογράφος και αγγειογράφος θα λειτουργήσουν στο νοσοκομείο της Ρόδου

Nέος μαγνητικός τομογράφος και αγγειογράφος θα λειτουργήσουν στο νοσοκομείο της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1146 ΦΟΡΕΣ

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο διοικητής του νοσοκομείου Ρόδου κ. Γρηγόρης Ρουμάνης αναφέρει τα εξής:

Σας γνωρίζουμε ότι από τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021 θα λειτουργήσουν ο νέος μαγνητικός τομογράφος και ο νέος αγγειογράφος του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου.

Τα ραντεβού για μαγνητική τομογραφία και αγγειογραφία θα προγραμματίζονται απευθείας από τα ανάλογα τμήματα στο τηλέφωνο: 2241360075.

Συνεχίζουμε τις προσπάθειες μας για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και τη διαφύλαξη της αδιαμφισβήτητης αξίας του υπέρτατου αγαθού της υγείας.

Διαβάστε ακόμη

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά

Ρόδος: Διέρρηξαν οικία «σήκωσαν» το χρηματοκιβώτιο και... έγιναν καπνός – Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη περιείχε 100.000 ευρώ και 1.200 λίρες Αγγλίας