Νέα αρχή θέλουν στην Ασπίδα Σαλάκου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 261 ΦΟΡΕΣ
Προσπάθειες προκειμένου να ξεκινήσουν ξανά κάνουν στην Ασπίδα Σαλάκου.
Η επιθυμία είναι η ομάδα να μπορέσει να επιστρέψει από τη νέα αγωνιστική περίοδο στις αγωνιστικές υποχρεώσεις του πρωταθλήματος της Γ’ Κατηγορίας της ΕΠΣ Δωδεκανήσου.
Μάλιστα ο σύλλογος από την επίσημη σελίδα του στο Facebook εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Ενημερώνουμε τους αγαπητούς συγχωριανούς – φίλους του αθλητικού συλλόγου «Ασπίδα Σαλάκου» ότι γίνονται ενέργειες για την επανέναρξη του συλλόγου. Από την Πέμπτη 11/2 ξεκίνησαν οι εγγραφές. Όποιος θέλει να γίνει μέλος σε αυτήν την προσπάθεια παρακαλούμε να επικοινωνήσει μέσω μηνύματος στη σελίδα της ομάδας. Όλοι μαζί για μια νέα αρχή».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News