Νέος μαγνητικός τομογράφος στο νοσοκομείο της Ρόδου

Νέος μαγνητικός τομογράφος στο νοσοκομείο της Ρόδου

Νέος μαγνητικός τομογράφος στο νοσοκομείο της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1361 ΦΟΡΕΣ

Ένας υπερσύγχρονος μαγνητικός τομογράφος, εγκαθίσταται αυτές τις ημέρες στο νοσοκομείο Ρόδου και σύντομα πρόκειται να λειτουργήσει.

Το γεγονός προκάλεσε την ικανοποίηση της βουλευτή κ. Μίκας Ιατρίδη που σε σχόλιό της αναφέρει τα εξής:
«Το νοσοκομείο μας εξοπλίζεται και αναβαθμίζεται! Σε λίγες ημέρες, ο υπερσύγχρονος μαγνητικός τομογράφος που εγκαταστάθηκε στο Τμήμα Νεότερων Απεικονιστικών Μεθόδων του Νοσοκομείου Ρόδου, θα εξυπηρετεί όλους τους Δωδεκανήσιους συμπολίτες μας. Συγχαρητήρια στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, στη Διοίκηση και σε όλο το προσωπικό του Νοσοκομείου Ρόδου!».

Διαβάστε ακόμη

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls