Καθαρίστηκε το πάρκο του «Θέρμαι»

Καθαρίστηκε το πάρκο του «Θέρμαι»

Καθαρίστηκε το πάρκο του «Θέρμαι»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 536 ΦΟΡΕΣ

Ολοκληρώθηκαν οι εκτεταμένες παρεμβάσεις που πραγματοποίησε στο Πάρκο του «Θέρμαι» η ΔΕΡΜ.Α.Ε, σε συνεργασία με ιδιώτη και με την επίβλεψη του προέδρου της εταιρείας Γιάννη Ιατρίδη.

Τα δέντρα κλαδεύτηκαν, ο χώρος καθαρίστηκε και βάφτηκαν τα κτήρια. Το Πάρκο του «Θέρμαι» έγινε και πάλι επισκέψιμο για τους Ροδίτες.

«Παραδίδουμε καλλωπισμένο και καθαρό στους συμπολίτες μας έναν από τους φυσικούς πνεύμονες στην «καρδιά» της πόλης μας. Σε συνεργασία με τον Γιάννη Ιατρίδη, αναζητούμε λύσεις για την αξιοποίησή του, προς όφελος του Ροδιακού λαού», αναφέρει ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης.

Διαβάστε ακόμη

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls