Πάει για Πρωτοδικείο η Ασπίδα Σαλάκου

Πάει για Πρωτοδικείο η Ασπίδα Σαλάκου

Πάει για Πρωτοδικείο η Ασπίδα Σαλάκου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 295 ΦΟΡΕΣ

Το Πρωτοδικείο είναι πολύ πιθανό να δώσει τη λύση για την επόμενη ημέρα της Ασπίδας Σαλάκου.

Και αυτό διότι και η τρίτη επαναληπτική γενική συνέλευση δεν απέφερε αποτέλεσμα.

Για μια ακόμα φορά δεν σημειώθηκε απαρτία ενώ είναι πραγματικά αξιοσημείωτο το ότι και πάλι ουδείς πέρα από την απερχόμενη διοίκηση δεν έδωσε το παρών στις εργασίες της συνέλευσης.

Είναι ξεκάθαρο δηλαδή πως υπάρχει πλήρη αδιαφορία και αυτό είναι που κάνει ακόμα πιο αβέβαιο το μέλλον του συλλόγου.

Η απερχόμενη πάντως διοίκηση ως οφείλει αναμένεται μέχρι και το τέλος της εβδομάδας να παραδώσει τα βιβλία στο Πρωτοδικείο της Ρόδου.

Διαβάστε ακόμη

Η παρουσία του Έλαφου στα Πανελλήνια ποδηλασίας δρόμου στη Στυλίδα

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς