Κανένα ενδιαφέρον για την Ασπίδα Σαλάκου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 415 ΦΟΡΕΣ
Δεν φαίνεται να υπάρχει μέλλον για την τοπική ομάδα
Αβέβαιο είναι το μέλλον της Ασπίδας Σαλάκου! Και η δεύτερη γενική συνέλευση δεν είχε απαρτία με αποτέλεσμα όλα να δείχνουν πως ο σύλλογος βαδίζει ολοταχώς για το Πρωτοδικείο.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η διοίκηση του Σπύρου Βαγιανάκη έχει παραιτηθεί σύσσωμη και παρά τις δύο γενικές συνελεύσεις δεν υπήρξε κανείς που να ενδιαφέρεται για την επόμενη ημέρα του συλλόγου.
Το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να προκηρυχθεί ακόμα μια συνέλευση πριν ο σύλλογος πάρει τον δρόμο του Πρωτοδικείου.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News