Ασπίδα Σαλάκου: Μένουν για να παλέψουν μέχρι τέλους
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 276 ΦΟΡΕΣ
Την απόφασή τους να παραιτηθούν αναθεώρησαν ο πρόεδρος, Σπύρος Βαγιανάκης και ο προπονητής της ομάδας, Βαγγέλης Χατζηαντωνίου
Να μείνουν και να παλέψουν με όλες τις δυνάμεις τους μέχρι τέλους, για να κρατήσουν την Ασπίδα Σαλάκου στη Β’ κατηγορία, αποφάσισαν τόσο ο πρόεδρος του συλλόγου Σπύρος Βαγιανάκης, όσο και ο προπονητής Βαγγέλης Χατζηαντωνίου.
Ο τεχνικός της ομάδας είχε υποβάλλει την παραίτησή του λίγη ώρα μετά το χαμένο παιχνίδι με την Αθλέτικο, το οποίο συνοδεύτηκε με σφοδρά παράπονα για τη διαιτησία, ενώ με την ίδια πρόθεση εμφανίστηκε το βράδυ της Τρίτης, στη συνεδρίαση των μελών της διοίκησης, ο επικεφαλής της.
Μετά από συζήτηση και τις πιέσεις που δέχθηκαν από τους συμβούλους, τόσο ο Σπύρος Βαγιανάκης, όσο και ο Βαγγέλης Χατζηαντωνίου αναθεώρησαν την αρχική τους απόφαση, δίνοντας την υπόσχεση να συνεχίσουν τη μάχη τους και… όπου τους βγάλει.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News