Θα καλύψει τα κενά η Ασπίδα Σαλάκου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 277 ΦΟΡΕΣ
Τουλάχιστον τρεις προσθήκες θα γίνουν μετά τις αποχωρήσεις των τελευταίων ημερών με σκοπό τη βαθμολογική ανάκαμψη
Τις πρώτες επαφές για ενίσχυση αυτό το μήνα έχει πραγματοποιήσει η Ασπίδα Σαλάκου, με την οποία στο δεύτερο γύρο δεν θ’ αγωνίζεται ο Γιώργος Καρτάλης αφού αποτελεί πια παίκτη του Αγίου Ισιδώρου, ο Μανώλης Βολιτάκης που σταματάει λόγω τραυματισμού όπως επίσης ο Τάσος Χατζηκαλημέρης ο οποίος ανακοίνωσε προσφάτως την αποχώρησή του.
Το πιθανότερο είναι οι «κιτρινόμαυροι» να προχωρήσουν σε τρεις μετάγραφες και να κάνουν ό, τι καλύτερο για να απομακρυνθούν από τις τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας.
Πάντως, μετά τη διακοπή για τις γιορτές η Ασπίδα θ’ αγωνιστεί στο Κορακονερο με τον Πολύστρατο, γι’ αυτό ουσιαστικά από σήμερα ξεκινά η προετοιμασία ενόψει της συγκεκριμένης συνάντησης.
Το βράδυ λοιπόν στο ενωσιακό γήπεδο «Κλεόβουλος Χατζηγεωργίου» στο Τσαΐρι θα γίνει μια κοινή προπόνηση με την Ασπίδα Απολακκιάς κατά την οποία ο Βαγγέλης Χατζηαντωνίου θα τσεκάρει το …πού βρίσκεται η ομάδα καθότι η συνέχεια θα είναι δύσκολη μα και συνάμα ενδιαφέρουσα.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News