Λειτουργεί ο τομογράφος

Λειτουργεί ο τομογράφος

Λειτουργεί ο τομογράφος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 537 ΦΟΡΕΣ

Από την ερχόμενη Δευτέρα στο νοσοκομείο της Ρόδου.

Από την ερχόμενη Δευτέρα 10 Μαΐου πρόκειται να αρχίσει να λειτουργεί κανονικά ο μαγνητικός τομογράφος στο νοσοκομείο της Ρόδου. Σε σχετική ανακοίνωση προέβη ο διοικητής του νοσοκομείου κ. Μιχάλης Κόκκινος, αναφέροντας σ’ αυτήν τα εξής: “Στη Ρόδο 30-04-2010, ημέρα Παρασκευή παρουσιάσθηκε και ορκίσθηκε ενώπιον του διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου κ. Κόκκινου Μιχαήλ, η κ. Τσιομπάνου Ελένη-Χριστίνα του Ντουμίτρου, η οποία σύμφωνα με την αριθμ. Υ10α/Γ.Π./167104/09/8-02-010 απόφαση υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που δημοσιεύθηκε στο αριθμ. 265/1-4-2010 ΦΕΚ τ. Γ’ διορίσθηκε σε θέση Επιμελητή Β’ Ακτινοδιαγνωστικής του κλάδου ιατρών Ε.Σ.Υ. επί θητεία. Η πλήρης λειτουργία του Μαγνητικού Τομογράφου του Νοσοκομείου μας, θα αρχίσει από Δευτέρα 10-05-2010. Ο διοικητής Μιχαήλ Ε. Κόκκινος”

Διαβάστε ακόμη

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά

Ρόδος: Διέρρηξαν οικία «σήκωσαν» το χρηματοκιβώτιο και... έγιναν καπνός – Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη περιείχε 100.000 ευρώ και 1.200 λίρες Αγγλίας