Ρύθμιση χρεών προς δήμους

Ρύθμιση χρεών προς δήμους

Ρύθμιση χρεών προς δήμους

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 310 ΦΟΡΕΣ

Να ισχύσει στους οφειλέτες των ΟΤΑ ότι έχει θεσπιστεί και στη ρύθμιση για τις οφειλές προς το δημόσιο, ζητά η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας ( ΚΕΔΕ).

Σε επιστολή του προς τον υπουργό Εσωτερικών, Νίκο Βούτση και την αναπληρώτρια υπουργό Οικονομικών, Νάντια Βαλαβάνη, ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Γιώργος Πατούλης, αφού εκφράζει την ικανοποίησή του για τη νομοθετική ρύθμιση με την οποία διευκολύνονται και όσοι χρωστούν στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ζητά να εφαρμοστεί και σ΄αυτήν η διαγραφή των προστίμων.

« Οι δυνατότητες αποπληρωμής των χρεών αλλά και το ενδιαφέρον των οφειλετών περιορίζεται δραστικά από τη μη διαγραφή των προστίμων και ως εκ τούτου περιορίζονται πολύ οι ευεργετικές επιπτώσεις στα έσοδα των δήμων», αναφέρει ο κ. Πατούλης.

Διαβάστε ακόμη

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls