Μια μαύρη τρύπα πολλών εκατομμυρίων

Μια μαύρη τρύπα πολλών εκατομμυρίων

Μια μαύρη τρύπα πολλών εκατομμυρίων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 415 ΦΟΡΕΣ

Αυτή η τρύπα, στο ταβάνι του ιατρείου του αεροδρομίου της Ρόδου, χωράει ίσα με… 30 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο! Τόσα εισπράττουν από το σπατόσημο οι αχρείοι των Αθηνών και ούτε να αλλάξουν αυτή την τριτοκοσμική κατάσταση δεν μπορούν. Κι αντί με αυτά (να επενδύονται δηλαδή στον τόπο μας μέρος από τα εκατομμύρια που τους προσφέρουμε) να ασχολούνται από το πρωί μέχρι το βράδυ οι βουλευτές, οι δήμαρχοι και περιφερειαρχαίοι μας, κάθονται και τους λιβανίζουν με ερωτήσεις και επερωτησούλες! Αυτοί φταίνε που μας απαξιώνουν και αρπάζουν τα χρήματα που δικαιούται μόνο η Ρόδος και κλείνουν αλλού τρύπες; Ή εμείς που κάναμε τους ανίκανους, «ικανούς;» Μιχ.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls