"Στ' άρματα" η Κοζάνη για το κέντρο μεταναστών
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 375 ΦΟΡΕΣ
Να κλιμακώσουν τον αγώνα ενάντια στη δημιουργία Κέντρου Φιλοξενίας Μεταναστών στη Νεάπολη, αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Βοΐου κατά την έκτακτη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας.
Να κλιμακώσουν τον αγώνα ενάντια στη δημιουργία Κέντρου Φιλοξενίας Μεταναστών στη Νεάπολη, αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο Βοΐου κατά την έκτακτη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας.Αποφασίστηκε δε η ενδυνάμωση της συσταθείσας Επιτροπής Αγώνα κατά της Ίδρυσης του Κέντρου με μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου όλων των παρατάξεων, προκειμένου να συμβάλλει στην προσπάθεια που γίνεται από τους κατοίκους της Νεάπολης.
Για το Σάββατο, στις 7 το απόγευμα, αποφασίστηκε η πραγματοποίηση παλλαϊκής συγκέντρωσης διαμαρτυρίας στο Δημοτικό Κατάστημα της Νεάπολης. Μάλιστα, ο Δήμος Βοΐου και η Επιτροπή Αγώνα, απηύθυναν ανοιχτή πρόσκληση σε όλο τους πολιτικούς της Δυτικής Μακεδονίας, προκειμένου να λάβουν ανοιχτή θέση για την πρόθεση του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη να δημιουργήσει το συγκεκριμένο Κέντρο στη Νεάπολη.
Την ίδια ώρα, συνεχίζεται από κατοίκους της Νεάπολης η κατάληψη του στρατοπέδου «Μιλτιάδη Πόρτη», όπου σχεδιάζεται να δημιουργηθεί το Κέντρο Φιλοξενίας Μεταναστών, σε μία προσπάθεια να εμποδίσουν την έναρξη εργασιών για τη διαμόρφωση του χώρου.
Από το πρωί οι δημότες της Νεάπολης κατέλαβαν το στρατόπεδο και παρέταξαν μπροστά από τις εγκαταστάσεις τα μηχανήματά τους.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News