"Με ένα κερί έξω από το Αττικόν"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 324 ΦΟΡΕΣ
Με ένα κερί στο χέρι, με τις δικές του αναμνήσεις ο καθένας από το ιστορικό σινεμά "Αττικόν" που κάηκε την Κυριακή κατά τη διάρκεια των επεισοδίων, πλήθος κόσμου εξέφρασε την οργή και τη λύπη του για την καταστροφή.
Με ένα κερί στο χέρι, με τις δικές του αναμνήσεις ο καθένας από το ιστορικό σινεμά "Αττικόν" που κάηκε την Κυριακή κατά τη διάρκεια των επεισοδίων, πλήθος κόσμου εξέφρασε την οργή και τη λύπη του για την καταστροφή.Μεταξύ των παρευρισκομένων στο ραντεβού που δόθηκε κυρίως μέσω Ίντερνετ, ήταν άνθρωποι του πνεύματος και καλλιτέχνες, ενώ "παρούσες" ήταν και οι κάμερες των ξένων ΜΜΕ, που βρίσκονται στην Αθήνα καταγράφοντας τις εξελίξεις.
Σημειώνεται ότι το κτίριο που στεγάζεται το "Αττικόν" είναι σχέδιο του γερμανού αρχιτέκτονα Ερνέστου Τσίλερ και οικοδομήθηκε για χάρη του τραπεζίτη Δεκόζη - Βούρου.
Στις αρχές του 20ου αιώνα στεγάστηκε εκεί προσωρινά το νεοπαγές τότε υπουργείο Εθνικής Οικονομίας.
Το "Αττικόν" εγκαταστάθηκε στο κτίριο μεταξύ 1914 και 1920, ενώ τη δεκαετία του 30 δημιουργήθηκε και η δεύτερη αίθουσα στο υπόγειο, ονόματι "Απόλλων".

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News