Θα γίνει αύριο, η οποία μάλιστα θα είναι ορατή και από την Ελλάδα.
Με μία μερική έκλειψη ηλίου στις 4 Ιανουαρίου, η οποία μάλιστα θα είναι ορατή και από την Ελλάδα ανοίγει το 2011.
Η έκλειψη θα αρχίσει στις 08:40 της Τρίτης από τη δυτική Αφρική και θα είναι ορατή από όλη τη βόρεια Αφρική, το μεγαλύτερο τμήμα της Ευρώπης και την Κεντρική Ασία.
Η μέγιστη φάση της έκλειψης είναι στις 10:23 πμ (ώρα Ελλάδος) και φυσικά θα είναι ορατή στην Ελλάδα αν φυσικά ο ουρανός δεν έχει σύννεφα.
Επειδή η Σελήνη θα καλύψει τον Ήλιο κατά τα δύο τρίτα το φως θα περιοριστεί αισθητά αλλά δεν θα σκοτεινιάσει πλήρως.
Η έκλειψη θα είναι ορατή από ολόκληρη την Ευρώπη, τη βόρεια Αφρική, τη μέση Ανατολή και την κεντρική Ασία.
Μέσα στο 2011 θα πραγματοποιηθούν άλλες τρεις εκλείψεις ηλίου, όλες μερικές: την 1η Ιουνίου, την 1η Ιουλίου και την 25η Νοεμβρίου. Καμία δεν θα είναι ορατή από την Ελλάδα.
Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.
Απάντηση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου για την «Περβόλα»
202 χρόνια από το ολοκαύτωμα της Κάσου - Η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ τίμησε τους ήρωες του Ολοκαυτώματος της Κάσου
Ρόδος: Υπό μερικό έλεγχο η φωτιά στα αμπέλια της ΚΑΪΡ
Χρ. Γιαννούτσος και Γ. Σταυλάς: Ανάμεσα στην τουριστική ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής – Το αδιέξοδο της ηχορύπανσης στον αερολιμένα «Διαγόρας»
Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω
Αναστάσιος Πλατής: «Σήμερα ζω με τους γονείς μου. Αύριο;» Η αγωνία των οικογενειών ατόμων με αναπηρία για την επόμενη μέρα
Απάντηση του Σωτήρη Βαγιανού στις ενστάσεις του Τηλέμαχου Καμπούρη