Χώρισαν οι …δρόμοι του Δημήτρη Γκάιδα και του ΑΕΡΑ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 183 ΦΟΡΕΣ
Χωρίς να έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι, οι …δρόμοι του Δημήτρη Γκάιδα και του ΑΕΡΑ χωρίζουν μετά από τριάμισι χρόνια, με τον τεχνικό του συλλόγου να το ανακοινώνει με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέροντας τα ακόλουθα:
«Έπειτα από τρεις αγωνιστικές περιόδους, θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα της Α.Ε.Ρ. Αφάντου για την συνεργασία μας. Μαζί καταφέραμε να εδραιώσουμε την αγωνιστική μας παρουσία και την ταυτότητα της ομάδας στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, πετυχαίνοντας τους στόχους που θέταμε κάθε χρονιά. Ευχαριστώ από καρδιάς τους ανθρώπους της διοίκησης, που καθημερινά στέκονταν δίπλα μας, τους συνεργάτες προπονητές όλων αυτών των χρόνων, καθώς και τους ποδοσφαιριστές μου για την εμπιστοσύνη, την προσπάθεια και τη συνεργασία μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει επίσης στον κόσμο και τους φιλάθλους της ομάδας, που με την παρουσία και τη στήριξή τους μάς έδιναν δύναμη και μας ωθούσαν στην επίτευξη των στόχων μας. Εύχομαι στη νέα διοίκηση κάθε επιτυχία και να καταφέρει να πραγματοποιήσει τους στόχους και τα όνειρα της ομάδας. Αποχωρώ με καθαρή συνείδηση, αξιοπρέπεια και βαθιά εκτίμηση για τις ανθρώπινες σχέσεις που δημιουργήσαμε όλα αυτά τα χρόνια. Σας ευχαριστώ όλους'»!
Η ανακοίνωση του ΑΕΡΑ:
«Η διοίκηση της Α.Ε.Ρ. Αφάντου ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας της με τον Δημήτρη Γκαϊδά, για προσωπικούς και οικογενειακούς λόγους.
Θα θέλαμε να τον ευχαριστήσουμε θερμά για την πολύτιμη προσφορά του στην ομάδα μας τα τελευταία τρία χρόνια. Με την εργατικότητα, το ήθος και την αφοσίωσή του συνέβαλε σημαντικά στην πορεία και την εξέλιξη του συλλόγου, αποτελώντας ένα ιδιαίτερα σημαντικό μέλος της οικογένειας της Α.Ε.Ρ. Αφάντου.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στην ομάδα, ξεχώρισε για τη συνέπεια, τον επαγγελματισμό και την αγάπη του για τον σύλλογο, κερδίζοντας την εκτίμηση και τον σεβασμό όλων.
Του ευχόμαστε ολόψυχα υγεία και κάθε επιτυχία, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Η πόρτα της Α.Ε.Ρ. Αφάντου θα είναι πάντα ανοιχτή για τον Δημήτρη, τον οποίο θα θεωρούμε πάντοτε μέλος της οικογένειάς μας.
Δημήτρη, σε ευχαριστούμε για όλα όσα πρόσφερες στην Α.Ε.Ρ. Αφάντου. Σου ευχόμαστε κάθε καλό στη συνέχεια της πορείας σου.»

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News