Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 272 ΦΟΡΕΣ
Χωρίς νερό θα μείνει αύριο η Δημοτική Ενότητα Ιαλυσού, λόγω βλάβης που παρουσιάστηκε στο δίκτυο ύδρευσης και των απαραίτητων εργασιών αποκατάστασης που θα πραγματοποιήσει η ΔΕΥΑΡ. Η διακοπή της υδροδότησης θα έχει διάρκεια επτά ωρών, με την επιχείρηση να καλεί τους κατοίκους και τις επιχειρήσεις της περιοχής να λάβουν εγκαίρως τα απαραίτητα μέτρα για την κάλυψη των αναγκών τους.
Στην ανακοίνωση τονίζεται: "Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Ρόδου (ΔΕΥΑΡ) ενημερώνει τους καταναλωτές ότι αύριο, λόγω βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης και των απαραίτητων εργασιών αποκατάστασής της, θα πραγματοποιηθεί διακοπή υδροδότησης στη Δημοτική Ενότητα Ιαλυσού.
Η διακοπή θα ισχύσει από τις 08:00 το πρωί έως τις 15:00 το μεσημέρι και θα επηρεάσει το σύνολο της Δημοτικής Ενότητας Ιαλυσού.
Η ΔΕΥΑΡ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχύτερη ολοκλήρωση των εργασιών και την αποκατάσταση της υδροδότησης. Παρακαλούνται οι καταναλωτές να μεριμνήσουν για την κάλυψη των αναγκών τους κατά το χρονικό διάστημα της διακοπής.
Ζητούμε την κατανόηση των πολιτών για την προσωρινή αυτή ταλαιπωρία.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News