Ρόδος: Στο νοσοκομείο 15χρονος μετά από κατανάλωση αλκοόλ

Ρόδος: Στο νοσοκομείο 15χρονος μετά από κατανάλωση αλκοόλ

Ρόδος: Στο νοσοκομείο 15χρονος μετά από κατανάλωση αλκοόλ

Ελευθερία Πελλού

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1106 ΦΟΡΕΣ

Στο νοσοκομείο της Ρόδου κατέληξε 15χρονος μετά από την κατανάλωση ποσότητας αλκοόλ σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος της πόλης μας.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά από την αστυνομία, το περιστατικό συνέβη χθες τα ξημερώματα (Κυριακή 22 Μαρτίου) σε κατάστημα όπου διασκέδαζε ο ανήλικος. Μετά την κατανάλωση ποσότητας αλκοόλ, ο 15χρονος αισθάνθηκε αδιαθεσία και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Ρόδου όπου και του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες ενώ νοσηλεύτηκε και για μερικές ώρες.

Απογευματινές ώρες της ίδιας ημέρας (Κυριακή 22 Μαρτίου) ενημερώθηκε η αστυνομία για το συμβάν η οποία και έχει σχηματίσει ποινική δικογραφία σε βάρος του 53χρονου ιδιοκτήτη του καταστήματος.

Διαβάστε ακόμη

Στη Ρόδο από σήμερα το πρώτο πυροσβεστικό πλωτό σκάφος – Τίθεται άμεσα σε επιχειρησιακή ετοιμότητα

Με όνειρα και προσδοκίες ολοκλήρωσαν τη διαδρομή τους οι απόφοιτοι του ΣΔΕ Ρόδου

Ρόδος: Θέματα που έχουν να κάνουν με το μέλλον της πόλης και του νησιού κυριάρχησαν στο δημοτικό συμβούλιο

Μάνος Κόνσολας: «Επιδότηση 5,33 ευρώ το κιλό για τους λαγοκέφαλους στα Δωδεκάνησα και fuel pass για το αλιευτικό πετρέλαιο»

Γιορτή Αποφοίτησης στην Αμαράντειο Σχολή

Στη Ρόδο ο Νίκος Ανδρουλάκης από τις 26 έως τις 28 Ιουνίου – Επισκέψεις στη λαϊκή αγορά και στη Μητρόπολη

Θωρακίζεται η πολιτιστική μας κληρονομιά απέναντι στις πυρκαγιές με τον κανονισμό πυροπροστασίας για τους αρχαιολογικούς χώρους

Συνάντηση της Ένωσης Αξιωματικών Αστυνομίας Νοτίου Αιγαίου με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη