Μήνυμα για την αξία του εθελοντισμού από τον Μιχάλη Θωμάτο μετά τη συμμετοχή του στο Apolakia Run
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 770 ΦΟΡΕΣ
Στην αξία του εθελοντισμού και στις εμπειρίες που συνοδεύουν όσους προσφέρουν τον χρόνο και τις δυνάμεις τους για την κοινωνία αναφέρθηκε με ανάρτησή του ο αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας Ρόδου, Μιχάλης Θωμάτος. Με αφορμή τη συμμετοχή του στην υγειονομική κάλυψη του Apolakia Run ως Σαμαρείτης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, μοιράστηκε σκέψεις για τις δυσκολίες, τις απαιτήσεις αλλά και τη βαθιά ικανοποίηση που προσφέρει η εθελοντική προσφορά.
Η ανάρτηση του Μιχάλη Θωμάτου:
Δεν συνηθίζω να κάνω αναρτήσεις για εμένα. Όμως σήμερα, μετά την υγειονομική κάλυψη στο Apolakia Run ως Σαμαρείτης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, θέλω να μοιραστώ κάτι για τον εθελοντισμό.
Πίσω από τη στολή του Σαμαρείτη ή άλλης εθελοντικής ομάδας, υπάρχουν πολλές ώρες από τον προσωπικό σου χρόνο, εκπαίδευση, πρωινά ξυπνήματα, ξενύχτια σε καλύψεις και στιγμές που αφήνεις την άνεσή σου για να είσαι εκεί για κάποιον που μπορεί να σε χρειαστεί.
Υπάρχουν στιγμές δύσκολες, σκληρές που σου αφήνουν σημάδι βαθιά μέσα σου, στιγμές που δεν θα φύγουν ποτέ από το μυαλό σου , στιγμές που θα χαθεί μια ανθρώπινη ζωή στα χέρια σου, στιγμές που θα βλέπεις να καίγονται στρέμματα δάσους ή περιουσίες , στιγμές που πρέπει να πάρεις μια απόφαση γρήγορα υπό πίεση, στιγμές που δεν θα σκεφτείς καν τον εαυτό σου και την ασφάλεια σου.
Υπάρχουν όμως και εκείνες οι στιγμές που κάποιος σου σφίγγει το χέρι, σε ακουμπά στον ώμο και σου λέει ένα απλό «ευχαριστώ» χωρίς να έχεις κάνει κάτι, χωρίς να τον έχεις βοηθήσει, σου λέει «ευχαριστώ που είσαι εδώ για εμάς»
Εκείνη τη στιγμή γεμίζεις.
Και καταλαβαίνεις ότι όλα άξιζαν.
Αν κάποιος το σκέφτεται, αξίζει να κάνει το βήμα. Γιατί πέρα από όσα θα μάθεις, θα ζήσεις και στιγμές που θα σε γεμίσουν πραγματικά μέσα σου!



Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News