Συγκροτήθηκε το Νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Α' ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

Συγκροτήθηκε το Νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Α' ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

Συγκροτήθηκε το Νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Α' ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 802 ΦΟΡΕΣ

Μετά τη διαδικασία των εκλογών της 22ης Νοεμβρίου 2025, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Α' ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου συγκροτήθηκε σε σώμα την 26η Νοεμβρίου 2025. Η νέα σύνθεση του Συμβουλίου, που θα αναλάβει τη διοίκηση της ΕΛΜΕ για την επόμενη περίοδο, αποτελείται από εκπαιδευτικούς με μακροχρόνια δράση και εμπειρία στον κλάδο.

Στη θέση του προέδρου εξελέγη η Μαρία Αποστολίδη, ενώ το υπόλοιπο Συμβούλιο περιλαμβάνει έμπειρα μέλη που θα συνεισφέρουν στο έργο της Ένωσης για την προάσπιση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών της Δωδεκανήσου.

Η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:

Ιδιότητα

Ονοματεπώνυμο

 

Πρόεδρος

Αποστολίδη Μαρία

 

Γενικός Γραμματέας

Τζιώνης Ιωάννης

 

Αντιπρόεδρος

Κουφού Αντώνης

 

Ταμίας

Κλαδογένης Δημήτρης

 

Οργανωτικός Γραμματέας

Ζαφείρης - Καζάνας Σταμάτης

 

Μέλος

Χατζηπλής Παναγιώτης

 

Μέλος

Καραγιάννης Βασίλης

 

 

Εποπτικό Συμβούλιο

Καβάλλας Δημήτρης

Θωμίδης Βενέτης

Ψυλλάκη Βίκη

Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά