Ναρκωτικές ουσίες είχε στο αυτοκίνητο που οδηγούσε χωρίς δίπλωμα

Ναρκωτικές ουσίες είχε στο αυτοκίνητο που οδηγούσε χωρίς δίπλωμα

Ναρκωτικές ουσίες είχε στο αυτοκίνητο που οδηγούσε χωρίς δίπλωμα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2130 ΦΟΡΕΣ

Συνολικά τέσσερα άτομα συνελήφθησαν σε Κω, Κάλυμνο και Λέρο γιατί δεν διέθεταν δίπλωμα οδήγησης για τα οχήματά τους, ενώ ένας εξ αυτών βρέθηκε να κατέχει και ναρκωτικές ουσίες.

Πιο αναλυτικά, αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Ηρακλειδών εντόπισαν χθες στις 7.30 το απόγευμα, στην Καρδάμαινα της Κω, 23χρονο να οδηγεί Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο, χωρίς δίπλωμα. Επίσης, μέσα στο όχημά του ο 23χρονος κατείχε 2 γραμμάρια κάνναβης και δύο θρυμματιστές, που κατασχέθηκαν. Ο 23χρονος συνελήφθη και σε βάρος του κινήθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διαδικασία.

Αλλά και στη Λέρο, χθες στις 10 παρά δέκα το πρωί, εντοπίστηκε 48χρονη να οδηγεί δίκυκλη μοτοσικλέτα στερούμενη άδειας ικανότητας και συνελήφθη.

Τέλος στην Κάλυμνο, χθες στις 5 το απόγευμα, συνελήφθησαν από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Καλύμνου ένας 18χρονος και ένας 25χρονος να κινούνται με δίκυκλη μοτοσικλέτα και μοτοποδήλατο αντίστοιχα, για τα οποία δεν είχαν δίπλωμα.

Σε βάρος όλων των συλληφθέντων κινήθηκε η νόμιμη διαδικασία και παραπέμφθηκαν αρμοδίως.

Διαβάστε ακόμη

Κίνδυνος παράσυρσης ατόμων που επαιτούν ανάμεσα σε βαρέα οχήματα στη Ρόδο

«Κούρεμα» άνω των 122.000 ευρώ σε μικροπωλητή μέσω εξωδικαστικού μηχανισμού

«Στα μαλακά» έπεσαν δύο διακινητές

Λειτουργούσαν ξενοδοχεία που είχαν σφραγιστεί

Παραβάσεις καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος

Κώστας Βάγγαλης: «Η υποστελέχωση στα δικαστήρια της Ρόδου παραμένει σοβαρό πρόβλημα»

Πήγε να «πετάξει» για Ιταλία αλλά τελικά συνελήφθη για πλαστογραφία

Σχολείο δεύτερης ευκαιρίας στην Παστίδα