Επανεκλέχθηκε στο Δ.Σ. της ΟΣΥΑΠΕ ο Μιχάλης Λυριστής από τη Ρόδο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1647 ΦΟΡΕΣ
Πραγματοποιήθηκε από 12 έως 14 του περασμένου μήνα, στην Αθήνα, το 10ο Τακτικό Συνέδριο της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (ΟΣΥΑΠΕ) φέρνοντας στο προσκήνιο σημαντικά ζητήματα για τους εργαζόμενους στις περιφέρειες της χώρας.
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου, παρουσιάστηκαν ο Διοικητικός και Οικονομικός Απολογισμός, καθώς και το Διεκδικητικό Πλαίσιο της ΟΣΥΑΠΕ, ενώ την 1η Απριλίου 2025 ακολούθησαν εκλογικές διαδικασίες για την ανάδειξη νέων μελών στα όργανα της Ομοσπονδίας.
Στις εκλογές που διεξήχθησαν, ο Μιχαήλ Λυριστής από τη Ρόδο ανανέωσε την παρουσία του στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΣΥΑΠΕ, εκλεγόμενος με το ψηφοδέλτιο της «Περιφερειακής ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ».
Η παρουσία του στα συνδικαλιστικά όργανα της Αυτοδιοίκησης είναι μακρόχρονη και σταθερή. Συμμετέχει στα συνέδρια από το 2010, ενώ από το 2013 και έπειτα επανεκλέγεται συνεχώς. Η εκλογή του αποτελεί αναγνώριση της πολυετούς του προσφοράς και της συνδικαλιστικής του δράσης, ενισχύοντας τη φωνή των εργαζομένων της Δωδεκανήσου σε πανελλαδικό επίπεδο.
Σε δήλωσή του, εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες του προς τους εργαζόμενους των Περιφερειακών Ενοτήτων Δωδεκανήσου και ειδικότερα, τους αντιπροσώπους τους στο Συνέδριο, καθώς και τους αντιπροσώπους απ’ όλη τη χώρα, που για μια ακόμα φορά, τον εξέλεξαν στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΣΥΑΠΕ, δεσμευόμενος ότι θα συνεχίσει με όλες του τις δυνάμεις να τιμά την εμπιστοσύνη τους.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News