Ολοκλήρωση μαθημάτων του πρώτου απογευματινού τμήματος του Προγράμματος Ψηφιακής Εκπαίδευσης Ατόμων με Αναπηρία στη Ρόδο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 190 ΦΟΡΕΣ
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στη Ρόδο ο πρώτος κύκλος μαθημάτων του απογευματινού τμήματος του προγράμματος «Ψηφιακή Εκπαίδευση και Ενδυνάμωση των Ατόμων με Αναπηρία», αφήνοντας πίσω του γνώσεις, εμπειρίες και ισχυρούς δεσμούς μεταξύ των συμμετεχόντων.
Ο Σύλλογος ΑμεΑ Επαρχίας Ρόδου, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την πορεία της δράσης, τονίζει τη σημασία της ψηφιακής εκπαίδευσης και δεσμεύεται για τη συνέχιση αντίστοιχων πρωτοβουλιών στο μέλλον:
«Απόψε (σ.σ. 23.06.2026) ολοκληρώθηκε το τελευταίο μάθημα του απογευματινού τμήματος του προγράμματος “Ψηφιακή Εκπαίδευση και Ενδυνάμωση των Ατόμων με Αναπηρία”.
Πριν από δύο μήνες ξεκινούσε ένα όμορφο ταξίδι γνώσης, προσπάθειας και συνεργασίας. Με την ολοκλήρωση αυτού του κύκλου μαθημάτων, μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι ο στόχος επετεύχθη.
Όχι μόνο γιατί οι συμμετέχοντες απέκτησαν πολύτιμες ψηφιακές γνώσεις και δεξιότητες, αλλά κυρίως γιατί απέδειξαν πως, όταν υπάρχει θέληση, επιμονή και πίστη στις δυνατότητές μας, κανένα εμπόδιο δεν είναι ανυπέρβλητο.
Οι δύο αυτοί μήνες ήταν γεμάτοι μάθηση, δημιουργία, χαμόγελα και όμορφες στιγμές. Οι ωφελούμενοι συμμετείχαν με πραγματικό ενδιαφέρον και ενθουσιασμό σε κάθε μάθημα, κατέθεσαν τις εμπειρίες τους, μοιράστηκαν γνώσεις, στήριξαν ο ένας τον άλλον και δημιούργησαν δεσμούς που ξεπερνούν τα όρια μιας εκπαιδευτικής αίθουσας.
Αναπτύχθηκαν φιλίες, γνωριμίες και σχέσεις αλληλοσεβασμού, που αποτελούν ίσως το πιο όμορφο αποτέλεσμα αυτής της κοινής διαδρομής.
Το σημερινό τελευταίο μάθημα πραγματοποιήθηκε μέσα σε μια ιδιαίτερα συγκινητική ατμόσφαιρα. Χαμόγελα, αναμνήσεις, λόγια ευγνωμοσύνης και η αίσθηση ότι κάτι όμορφο ολοκληρώνεται, αλλά ταυτόχρονα αφήνει πίσω του μια πολύτιμη παρακαταθήκη για το μέλλον.
Ως Σύλλογος ΑμεΑ Επαρχίας Ρόδου αισθανόμαστε υπερήφανοι για όλους τους συμμετέχοντες και για όσα καταφέραμε μαζί.
Παράλληλα, θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τα μέλη μας και όχι μόνο, καθώς και την τοπική κοινωνία, ότι η προσπάθεια αυτή δεν σταματά εδώ. Δεσμευόμαστε ότι θα εργαστούμε για την υλοποίηση νέου κύκλου μαθημάτων ψηφιακής εκπαίδευσης σε τοπικό επίπεδο.
Δεν αποτελεί απλώς μια πρόθεση, αλλά μια υπόσχεση που δίνουμε και σκοπεύουμε να τηρήσουμε.
Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στην εκπαιδεύτρια κα Αναστασία Ζησοπούλου, η οποία με επαγγελματισμό, υπομονή, μεταδοτικότητα και ανθρώπινη προσέγγιση στάθηκε δίπλα στους εκπαιδευόμενους σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζουμε επίσης στην κα Ανθή Χατζηνικόλα, συντονίστρια του Εκπαιδευτικού Ψηφιακού Κόμβου, για την πολύτιμη συμβολή της, τη συνεχή υποστήριξη και τον άψογο συντονισμό της δράσης.
Ένα ξεχωριστό και ειλικρινές ευχαριστώ αξίζει στον οδηγό μας, κ. Τάσο Πλερορέντζο, ο οποίος με συνέπεια, ευαισθησία και αίσθημα ευθύνης ανέλαβε τη μετακίνηση των τεσσάρων ωφελούμενων με προβλήματα όρασης, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη συμμετοχή τους στα μαθήματα.
Τέλος, ευχαριστούμε από καρδιάς τους πρωταγωνιστές αυτής της προσπάθειας:
Μαρία Χαλκίτη, Ειρήνη Φώκια, Ελευθερία Παπαϊωάννου, Ιωάννη Χάλαρη, Μαρία Τσουρούτη, Κατερίνα Αργυροπούλου, Σέργιο Κασάπη, Γιώργο Πρώτο, Νίκο Χατζηχριστοδούλου, Σταύρο Γιαννάκα, Γιάννη Μουστούχα, Κώστα Καργάτζη.
Σας ευχαριστούμε όλους για αυτό το υπέροχο ταξίδι. Να έχετε καλό καλοκαίρι, με υγεία, χαρά και όμορφες στιγμές.
Και να είστε βέβαιοι ότι αυτό δεν είναι ένα αντίο, αλλά ένα ζεστό “εις το επανιδείν” μέχρι την επόμενη όμορφη συνάντησή μας...
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΦΩΝΙΑΔΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Η Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΓΑΜΒΡΕΛΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ»

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News