"Τέλος" ο Μαθιός από τον Ορφέα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 861 ΦΟΡΕΣ
Σύντομο ήταν το νέο πέρασμα του Παναγιώτη Μαθιού από την τεχνική ηγεσία του Ορφέα. Και αυτό γιατί ο σύλλογος ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας. Συγκεκριμένα: ''Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφεας ανακοινώνει την από κοινού λύση της συνεργασίας με τον προπονητή Παναγιώτη Μαθιο! Προσωπικές και οικογενειακές υποχρεώσεις του κ. Μαθιου δεν του επέτρεψαν να καθίσει στον πάγκο της ομάδας μας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου! Τον ευχαριστούμε για την έως τώρα συνεργασία μας! Ο Παναγιώτης παραμένει φίλος της ομάδας μας! Του ευχόμαστε καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία''.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News