Κύπελλο Δωδεκανήσου: O Ιάλυσος στηρίζει τους νεαρούς Ροδίτες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 760 ΦΟΡΕΣ
Τέσσερα παιδιά της Ακαδημίας Κ16 είχε στην αποστολή του χθες ο Ιάλυσος, στο παιχνίδι κυπέλλου με τον Φοίβο Κρεμαστής.
Είναι κάτι που γνωστοποίησε ο ίδιος ο σύλλογος με ανακοίνωση που εξέδωσε, τονίζοντας πως «ο Ιάλυσος παραμένει πιστός στη φιλοσοφία του». Αναλυτικά:
«Ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος παραμένοντας πιστός στη φιλοσοφία του, για ακόμα μια φορά αποδεικνύει έμπρακτα ότι στηρίζει τους νεαρούς Ροδίτες ποδοσφαιριστές. Συγκεκριμένα στον αγώνα κυπέλλου με αντίπαλο τον Φοίβο Κρεμαστής είχε στην αποστολή του τέσσερις 15χρονους ποδοσφαιριστές από την Κ16 της ακαδημίας του!
Πρόκειται για τους Γιαννίκο Δημήτρη, Γκόγκο Βασίλειο, Παπαδόπουλο Άγγελο και Βούλγαρη Γρηγόρη οι οποίοι αγωνίζονται επί σειρά ετών στις Ακαδημίες του ΓΑΣ Ιάλυσος».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News