Κύπελλο Δωδεκανήσου: Χωρίς αγώνα στους «8» ο ΑΟ Πυλίου!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 534 ΦΟΡΕΣ
Το εισιτήριο της πρόκρισης στους «8» του κυπέλλου της Δωδεκανήσου θα δώσει και ο ΑΟ Πυλίου. Η ομάδα της Κω, προκρίθηκε χωρίς αγώνα μιας και η ΑΕ Λέρου παραιτήθηκε από την προγραμματισμένη για σήμερα αναμέτρηση. Έτσι το παιχνίδι κρίνεται στα χαρτιά με την ομάδα του Δημήτρη Χρυσόπουλου να παραμένει στο θεσμό.
Η ανακοίνωση που εξέδωσε χθες η ΕΠΣΔ αναφέρει τα εξής: «Μετά την έγγραφη παραίτηση του Σωματείου ΑΕ ΛΕΡΟΥ του αγώνα Κυπέλλου Δωδεκανήσου, όμιλος Νήσων, της 3ης φάσης Α.Ο. Πυλίου Κω- Α.Ε. Λέρου, ο αγώνας δεν θα διεξαχθεί».
Ντέρμπι στο «Οικονομίδειο»
Το σημερινό ενδιαφέρον στρέφεται στην αναμέτρηση του Ιάλυσου με τον Φοίβο Κρεμαστής, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο «Οικονομίδειο» γυμναστήριο και αναμένεται να την παρακολουθήσει αρκετός κόσμος.
Το παιχνίδι θα ξεκινήσει στις 3.30μ.μ. και διαιτητής ορίστηκε ο Λάζαρος Δουλγέρης. «Βοηθοί» του θα είναι οι Κόττορος και Γιαννούλης, ενώ παρατηρητής τους ο Μπάμπης Λάμπρου.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News