Λύματα μέσα στο δίκτυο ομβρίων στον Αρχάγγελο

Λύματα μέσα στο δίκτυο ομβρίων στον Αρχάγγελο

Λύματα μέσα στο δίκτυο ομβρίων στον Αρχάγγελο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1410 ΦΟΡΕΣ

Την έντονη αντίδρασή τους εκφράζουν με επιστολή τους στη «Ροδιακή» κάτοικοι της κοινότητας Αρχαγγέλου, ζητώντας την άμεση παρέμβαση των αρμοδίων αρχών και της ΔΕΥΑΡ για την άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκεται τμήμα του δικτύου ομβρίων.

Οι ίδιοι επισημαίνουν ότι το φρεάτιο αυτό είναι βουλωμένο από τον περασμένο Σεπτέμβριο και ότι σχεδόν καθημερινά αναβλύζει βοθρολύματα, που σημαίνει ότι κάποιοι διοχετεύουν μέσα σε αυτό!

Το ζήτημα, τονίζουν οι κάτοικοι, αποτελεί πλέον θέμα δημόσιας υγείας καθώς σε μικρή απόσταση από το σημείο υπάρχει Νηπιαγωγείο και καλούν τις αρμόδιες αρχές, τη ΔΕΥΑΡ και την Εισαγγελία Ρόδου, να ενεργοποιήσουν επιτέλους όλα τα ενδεδειγμένα μέσα, αφενός για να δοθεί ένα τέλος στη δύσοσμη κατάσταση και να εντοπιστούν εκείνοι που ρίχνουν λύματα στα φρεάτια, δημιουργώντας έτσι θέμα δημόσιας υγείας.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου