Ν. Σαντορινιός: Το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου παραμένει υποστελεχωμένο και με σοβαρές ελλείψεις

Ν. Σαντορινιός: Το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου παραμένει υποστελεχωμένο και με σοβαρές ελλείψεις

Ν. Σαντορινιός: Το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου παραμένει υποστελεχωμένο και με σοβαρές ελλείψεις

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 622 ΦΟΡΕΣ

Με τον νέο Διοικητή του νοσοκομείου συναντήθηκε ο βουλευτής Δωδεκανήσου ΣΥΡΙΖΑ

Συνάντηση πραγματοποίησε την Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου ΣΥΡΙΖΑ –ΠΣ και Τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός, με τον νέο Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου, κ. Σταύρο Τσαντή.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με αφορμή την ανάληψη των καθηκόντων του κ. Τσαντή, μετά από σχεδόν τέσσερις μήνες όπου το νοσοκομείο παρέμενε ακέφαλο.

Σε πολύ καλό κλίμα ο Νεκτάριος Σαντορινιός και ο κ. Τσαντής συζήτησαν για τα ζητήματα του ΓΝΡ, με τον νέο Διοικητή να ενημερώνει εκτενώς τον Βουλευτή για τα τρέχοντα θέματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Κύριο πρόβλημα αναδεικνύεται, για μια ακόμη φορά, η σοβαρή υποστελέχωση του Νοσοκομείου και όλων σχεδόν των κλινικών του, η οποία πλέον αποτελεί διαχρονικό πρόβλημα και σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες. Όπως σημείωσε ο κος. Τσαντής, επί του παρόντος οι οργανικές θέσεις που καλύπτονται αποτελούν το 55% των πραγματικών θέσεων, βάσει του οργανογράμματος του Νοσοκομείου.

Άλυτο, επίσης, εξακολουθεί να παραμένει και το πρόβλημα της έλλειψης αναισθησιολόγων στο μεγαλύτερο Νοσοκομείο του Νοτίου Αιγαίου. Εδώ και πολλούς μήνες η απουσία γιατρών με την συγκεκριμένη ειδικότητα, έχει προκαλέσει όχι μόνο επαγγελματική εξουθένωση, στην μοναδική αυτή την στιγμή αναισθησιολόγο γιατρό του ΓΝΡ, αλλά και πρόσθετη ανασφάλεια στους νησιώτες πολλοί απ’ τους οποίους αναγκάζονται να στραφούν στην ιδιωτική υγεία προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα υγείας τους.

Όπως τόνισε ο Νεκτάριος Σαντορινιός «η υγεία στα νησιά μας εξακολουθεί να νοσεί βαριά. Η εγκατάλειψη της πολιτείας είναι περισσότερο από προφανής και η περιφρόνηση της Κυβέρνησης προς τους νησιώτες προκλητική.

ωδΗ έλλειψη ουσιαστικών κινήτρων προς το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό είναι αυτή που καθιστά σχεδόν μηδενική την επαρκή στελέχωση των δημόσιων νοσοκομείων, ειδικά στα νησιά της χώρας.

Είναι σημαντικό οι πολιτικές για την δημόσια υγεία να έχουν συνέχεια και συνέπεια προκειμένου οι νησιώτες και όλοι οι πολίτες να αισθάνονται ασφαλείς στον τόπο που ζουν».​

Διαβάστε ακόμη

Β. Κικίλιας: «Έχουμε έναν πραγματικό αντίπαλο: τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας»

Χουρδάκης: Στη Βουλή οι καταγγελίες για τουρκικά αλιευτικά σε ελληνικά χωρικά ύδατα

Θετική η υπουργός Παιδείας στην πρόταση του Μάνου Κόνσολα για τη διάθεση στα Δωδεκάνησα νέων λεωφορείων για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ειδικών Σχολείων

Άδ. Γεωργιάδης: Πάνω από 2.000 αιτήσεις για 1.131 θέσεις γιατρών

Γιώργος Γεραπετρίτης από την Ποντγκόριτσα: Σταθερή στήριξη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή πορεία του Μαυροβουνίου

Μίκα Ιατρίδη: «Χρηματοδότηση σχεδόν 12 εκατ. ευρώ για έργα ύδρευσης και υποδομών στη Λέρο από τα υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Μετανάστευσης και Ασύλου»

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Βασίλης Υψηλάντης: Εξασφάλιση €6 εκατ. για σημαντικά έργα στη Λέρο