Γι’ αυτούς που φεύγουν...

Γι’ αυτούς που φεύγουν...

Γι’ αυτούς που φεύγουν...

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 636 ΦΟΡΕΣ

Αποχαιρετισμός στον Βασίλη Τσαμπανάκη

Από τον Γιώργο Μ. Αναστασιάδη*

Βασίλη μου,
Μεγάλη η στεναχώρια και η θλίψη μας τη μέρα του αποχωρισμού!
Σχεδόν ομογάλακτοι, με αφετηρία τον τόπο που μας γέννησε, μάθαμε να βαδίζουμε μαζί!


Μοιραστήκαμε πολλά χωρίς μυστικά, αλλά πάντα με κατανόηση και σεβασμό, ο ένας για τη γνώμη του άλλου!
Ζήσαμε με τα ελάχιστα, που όμως φάνηκαν αρκετά για να προχωρήσουμε και να μεγαλώσουμε δημιουργικά.
Η μυρωδιά της θάλασσας, ο αέρας, ο τόπος και οι άνθρωποί του, μας γέμισαν ευτυχία πάνω στην οποία βαδίσαμε για να κάνουμε τα πολλά επόμενα βήματα…

Όλα αυτά, έγιναν αναμνήσεις που παίρνεις μαζί σου και που θα σε συντροφεύουν για πάντα!
Έζησες και ζήσαμε πολλά που διαμόρφωσαν τους χαρακτήρες μας!
Οι άνθρωποι προσδοκούσαν το εφικτό και εσύ ήσουν πάντα εκεί, παρών, για να δίνεις απαντήσεις.
Ήσουν δίκαιος με τους πολλούς αλλά και αυστηρός με τους λίγους.

Η δοτικότητα, το πάθος, το πολύ πάθος αλλά και οι συναισθηματικές εκρήξεις, ήταν σημαντικά στοιχεία του ατίθασου αλλά και γλυκού χαρακτήρα σου! Η αποκλειστικότητα αυτή σου ανήκει!
Η κοινωνική και πολιτική σου διαδρομή, έκρυβε πολλές εκπλήξεις.

Πολιτικά ενεργός, κοινωνικά παρεμβατικός, ενταγμένος και ταγμένος στο ΠΑΣΟΚ, αγωνιστής των ιδεών σου, μέχρι να μας εγκαταλείψεις…

Πίστεψες στα ιδανικά σου λέγοντας πως αυτά θα σε οπλίσουν, για να δοθούν οι λύσεις στα δεινά των ανθρώπων, παρεμβαίνοντας θεσμικά από τις θέσεις του νομαρχιακού συμβούλου, του διευθυντή της Εφορίας και προέδρου του Οικονομικού Επιμελητηρίου!

Εγώ από την άλλη, αμετανόητος αριστερός και Συριζαίος, τροφοδοτούσα πολιτικές αντιπαραθέσεις, που όμως οδηγούσαν σε συγκλίσεις αλλά και σε υπερβάσεις… Δεν έχεις παράπονο γι’ αυτό, έτσι δεν είναι;

Βασίλη, αδελφέ μου, στο μήνυμα που μου έστειλες και μου άφησες λίγο πριν την περιπέτεια με την υγεία σου, μου είπες πως μου εμπιστεύτηκες τη ζωή σου αλλά και την διαχείριση των προβλημάτων που προέκυψαν!
Μεγάλο το βάρος και μεγάλη η απόφαση από τη μεριά μου, όμως σε αυτή την πορεία βρήκα σημαντικούς συμπαραστάτες τη Φώφη σου, τα παιδιά αλλά και τα εγγόνια σου!

Δεν τα καταφέραμε!
Κάναμε πολλά, αλλά όλα στο τέλος φάνηκαν πολύ λίγα, έγιναν πολλά που όμως δεν ήταν αρκετά για να σταματήσουν το κακό!

Πάλεψες με όλες σου τις δυνάμεις και με απόλυτη αξιοπρέπεια, όρθιος ως τη τελευταία στιγμή! Φεύγεις πικραμένος από τα λίγα αλλά γεμάτος από τα πολλά…
Φτωχότερος από σήμερα ο Τόπος μας και η ιστορία του…

Λες και το ήξεραν, βιάστηκαν να σε συντροφεύσουν το Κανιό και ο Παντελής.
Χαιρετήστε όλους αυτούς που μας άφησαν και μη ξεχνάς, να συνεχίσεις να είσαι καλός, δυνατός, δίκαιος και αντικειμενικός, έτσι όπως σε ξέραμε…
Καλό σου Ταξίδι αδελφέ μου!

(*) Ο Γιώργος Μ. Αναστασιάδης, παιδίατρος, διετέλεσε διευθυντής του νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία».

Διαβάστε ακόμη

Μάνος Δ. Κόκκινος: Ανδρέας Παπανδρέου-Ένας μεγάλος δημοκρατικός ηγέτης, οραματιστής, επαναστάτης και άνθρωπος

Σταύρος Μιχαηλίδης: Οι νησιωτικές επιχειρήσεις χωρίς μεταφορικό ισοδύναμο για 3 χρόνια –Νέος «ΟΠΕΚΕΠΕ» στο μεταφορικό ισοδύναμο;

Αγγελική Κ. Μοράρη: Παιδική διατροφή: Από το «δεν μου αρέσει» στο «θα το δοκιμάσω»

Γιάννης Σαμαρτζής: Οικονομίες έντασης Κεφαλαίου και έντασης Εργασίας: Οι δύο Πυλώνες της Παραγωγής και Παραγωγικότητας

Κοσμάς Σφυρίου: 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου

Κώστας Καστανάκης: Η επόμενη πλημμύρα ξέρει ήδη τη διεύθυνσή σου

Μαρία Καρίκη: Αναζητώντας διαφυγή…

Θάνος Ζέλκας: Αλλαγή: η πιο βολική υπόσχεση