Λαϊκή Συσπείρωση: Χρειάζεται αγώνας για το νοσοκομείο Ρόδου

Λαϊκή Συσπείρωση: Χρειάζεται αγώνας για το νοσοκομείο Ρόδου

Λαϊκή Συσπείρωση: Χρειάζεται αγώνας για το νοσοκομείο Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 254 ΦΟΡΕΣ

Συνέντευξη Tύπου στον απόηχο της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο Εργατικό Κέντρο Ρόδου, την περασμένη Παρασκευή, για τα προβλήματα στο Νοσοκομείο της Ρόδου και στον τομέα της υγείας στην περιοχή μας, παραχώρησαν προχθές μέλη της τομεακής επιτροπής του ΚΚΕ νότιας Δωδεκανήσου.

Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» στον Δήμο Ρόδου, κ. Τάκης Πότσος και της αντίστοιχης παράταξης στην Περιφέρεια, κα Μαρία Χατζηγιάννη, ανέπτυξαν τις θέσεις τους για το θέμα αυτό, μετά τα όσα ειπώθηκαν στη συνάντηση.

Καταρχάς, ο κ. Πότσος μίλησε για την κατεύθυνση που δόθηκε στη συνάντηση που από τη μία πλευρά είχε σημαντικές τοποθετήσεις ανάδειξης των προβλημάτων και όλων αυτών που βιώνουν οι εργαζόμενοι και οι γιατροί «και από την άλλη πλευρά τον στόχο και την κατεύθυνση που έγινε προσπάθεια να δοθεί από κάποιους ώστε να πάει αυτή η σύσκεψη στην ιστορία χωρίς να βγουν πραγματικά συμπεράσματα», συμπλήρωσε.

Μάλιστα, ξεκίνησε από την αρχική τοποθέτηση του Προέδρου του ΕΚΡ, κ. Παναγιώτη Εγγλέζου ότι «τα προβλήματα δεν έχουν χρώμα, θα τα παλέψουμε όλοι μαζί και δεν έχουν κανέναν ρόλο τα κόμματα στη συγκεκριμένη σύσκεψη», με τον κ. Πότσο να συμπληρώνει «λες και οι βουλευτές και τα υπόλοιπα επιτελεία των κομμάτων ως τι προσκλήθηκαν να παρευρίσκονται εκεί».

Κατά την άποψή τους μάλιστα, «αυτό από μόνο του αναδεικνύει την προσπάθεια να υπερασπιστούν κάποιοι τη σημερινή κυβερνητική πολιτική αλλά και την πολιτική όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων που έφεραν το Νοσοκομείο της Ρόδου και τη δημόσια υγεία σ’ αυτή την κατάσταση, να συγκαλύψουν το πρόβλημα και να παρουσιάσουν τους πολιτικούς φονιάδες της κατάστασης και της δημόσιας υγείας, σαν τους ανθρώπους που θα λύσουν τον φόνο και θα βρουν ποιος την έφερε εδώ»!

Από την πλευρά τους, εκείνο που λένε είναι ας υιοθετηθεί το διεκδικητικό πλαίσιο που έχουν για το Νοσοκομείο και τη Δημόσια υγεία στην περιοχή και ας γίνει σημαία πάλης των συλλόγων, των γιατρών, των σωματείων, των φορέων γιατί, κατά τη δική τους άποψη, όχι ότι τα υπομνήματα δεν είναι αναγκαία, αλλά «χωρίς την οργανωμένη πάλη, χωρίς το κίνημα μπροστά, τον κόσμο να ξέρει τι διεκδικεί και απέναντι σε τι», δεν ευελπιστούν ότι θα λυθούν προβλήματα.

Μάλιστα, όπως είπε, αυτό αποδείχθηκε και από τις τοποθετήσεις γιατρών στη σύσκεψη που ανέφεραν ότι τα προβλήματα είναι διαχρονικά, όπως και οι ελλείψεις σε γιατρούς, νοσηλευτές και λοιπό προσωπικό.

Στη συνέχεια, είπε ότι προσπάθησαν στελέχη κομμάτων σε τοπικό επίπεδο να παρουσιάσουν ότι οι κυβερνώντες σήμερα και ενδεχομένως και οι προηγούμενοι, δεν ακούνε ενώ τους λένε και τους ξαναλένε για τα προβλήματα του Νοσοκομείου.

Και ανέφερε: «Για εμάς είναι συνειδητή επιλογή η εφαρμογή αυτής της πολιτικής και γι’ αυτό δεν είμαστε απ’ αυτούς που θα μπούμε στο ίδιο καζάνι μαζί με τους θύτες. Δηλαδή μ’ αυτούς, οι οποίοι υπηρέτησαν πιστά-και υπηρετούν μέχρι σήμερα-την πολιτική που έφερε το Νοσοκομείο στη Ρόδο και τη δημόσια υγεία γενικότερα, σ’ αυτή την κατάσταση».

Μετά από τα παραπάνω, βάζουν μπροστά το διεκδικητικό τους πλαίσιο το οποίο έγκειται στην πλήρη στελέχωση του Νοσοκομείου με ιατρικό, παραϊατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό και πλήρη χρηματοδότηση, για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες και τα προβλήματα.

Από την πλευρά της, η κα Χατζηγιάννη είπε, μεταξύ άλλων, ότι στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο ΕΚΡ απαιτήθηκαν λύσεις από τους ανθρώπους που βιώνουν καθημερινά μία τραγική κατάσταση, όχι μόνο σε προσωπικό, αλλά και σε υλικά, απαιτήθηκαν λύσεις από τον Σύλλογο εργαζομένων και από τον Σύλλογο του ΕΚΑΒ, αναλύοντας πραγματικά με λεπτομέρεια κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν, όσον αφορά στη δυνατότητα να προσφέρουν τις αναγκαίες υπηρεσίες υγείας στον λαό της Ρόδου και τους επισκέπτες.

Η επιλογή που είχαν οι εκπρόσωποι των κομμάτων και οι βουλευτές ήταν ή να ικανοποιήσουν αυτά τα αιτήματα ή να διαχειριστούν μία λύση, στο πλαίσιο της πολιτικής των κομμάτων τους.

Από τις τοποθετήσεις-συνέχισε η κα Χατζηγιάννη-φάνηκε ότι έκαναν τη δεύτερη επιλογή και είπε χαρακτηριστικά: «Δεν μπορεί να γίνεται ένα παζάρι ανάμεσα στην πρόταση των γιατρών, ότι θέλουμε τουλάχιστον 17-18 γιατρούς και να λένε οι άλλοι 7 και να ικανοποιηθούμε κάπου στη μέση. Δεν γίνονται αυτά»!

Σύμφωνα με την ίδια, αυτό σημαίνει επιδείνωση της κατάστασης, λαμβάνοντας υπόψη τις συνταξιοδοτήσεις του προσωπικού, μεταφορά κτλ. Κατά τους ίδιους, αιτία όλης αυτής της κατάστασης είναι ακριβώς η πολιτική που ασκείται συνολικά στον τομέα της υγείας.

Το κράτος το ίδιο αποσύρεται από τον ρόλο του εγγυητή της χρηματοδότησης στον τομέα της δημόσιας υγείας, φορτώνοντας καταρχήν ένα μεγάλο μέρος των αναγκών για να ικανοποιηθούν στην τσέπη των ασθενών και δεύτερον μετατρέπει το ίδιο το νοσοκομείο σε μία επιχείρηση αυτοχρηματοδοτούμενη.

Δηλαδή πρέπει να βγάζει τα έξοδά του, όπως η καθιέρωση των απογευματινών ιατρείων με πληρωμή, μη ενισχύοντας με προσωπικό κτλ

Τέλος η κα Χατζηγιάννη θέλησε να σχολιάσει την αναφορά του βουλευτή Δωδεκανήσου του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Νεκτάριου Σαντορινιού, κατά τη συνάντηση σχετικά με την κίνηση του Διοικητή της 2ης ΥΠΕ να στέλνουν χειρουργούς στην ιδιωτική κλινική και να παίρνει εκείνη τα νοσήλια, «λες και έχουν το κουράγιο», όπως είπε.

Ανέφερε, λοιπόν, ότι την τροπολογία την ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ τον Δεκέμβριο του 2021.

Διαβάστε ακόμη

Β. Κικίλιας: «Έχουμε έναν πραγματικό αντίπαλο: τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας»

Χουρδάκης: Στη Βουλή οι καταγγελίες για τουρκικά αλιευτικά σε ελληνικά χωρικά ύδατα

Θετική η υπουργός Παιδείας στην πρόταση του Μάνου Κόνσολα για τη διάθεση στα Δωδεκάνησα νέων λεωφορείων για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ειδικών Σχολείων

Άδ. Γεωργιάδης: Πάνω από 2.000 αιτήσεις για 1.131 θέσεις γιατρών

Γιώργος Γεραπετρίτης από την Ποντγκόριτσα: Σταθερή στήριξη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή πορεία του Μαυροβουνίου

Μίκα Ιατρίδη: «Χρηματοδότηση σχεδόν 12 εκατ. ευρώ για έργα ύδρευσης και υποδομών στη Λέρο από τα υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Μετανάστευσης και Ασύλου»

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Βασίλης Υψηλάντης: Εξασφάλιση €6 εκατ. για σημαντικά έργα στη Λέρο