Έσπασε ξανά (για τρίτη φορά από την αρχή του χρόνου) ο καταθλιπτικός αγωγός στο κέντρο της Ρόδου

Έσπασε ξανά (για τρίτη φορά από την αρχή του χρόνου) ο καταθλιπτικός αγωγός στο κέντρο της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2848 ΦΟΡΕΣ

Για μια ακόμα φορά, ο καταθλιπτικός αγωγός λυμάτων που βρίσκεται στην πλατεία Eλευθερίας, έσπασε σήμερα το πρωί, πλημμυρίζοντας ολόκληρη την περιοχή .

Ο αγωγός, αξίζει να σημειωθεί ότι είχε επισκευαστεί στις 18 Φεβρουαρίου καθώς είχε παρουσιάσει και πάλι βλάβη, δημιουργώντας αντίστοιχα προβλήματα.

Το πρόβλημα αυτό, καταγράφεται τα τελευταία 20 τουλάχιστον χρόνια, εξαιτίας κατασκευαστικής κακοτεχνίας, ενώ οι φορές που έχει σπάσει ξανά και ξανά το συγκεκριμένο σημείο του αγωγού, υπολογίζονται πλέον σε περισσότερες από 100 όλα αυτά τα χρόνια.

Στο σημείο αναμένεται να γίνει εκτροπή της κυκλοφορίας εντός της ημέρας προκειμένου να γίνει η αποκατάσταση της βλάβης από τα τεχνικά συνεργεία.

Διαβάστε ακόμη

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό

Ο δήμος Ρόδου πραγματοποίησε εκτεταμένες εργασίες αποψίλωσης στ’ «Αμπέλια ΚΑΙΡ» για την ενίσχυση της πυροπροστασίας της περιοχής

Ν. Γερονικόλας: «Καμπουράκης και Κολιάδης, Ξανά στην ίδια πλευρά!»

Νίκος Ανδρουλάκης από τη Ρόδο: «Η ακρίβεια είναι προϊόν πολιτικών επιλογών»