Έσπασε (πάλι!) ο καταθλιπτικός αγωγός στο κέντρο της Ρόδου

Έσπασε (πάλι!) ο καταθλιπτικός αγωγός στο κέντρο της Ρόδου

Έσπασε (πάλι!) ο καταθλιπτικός αγωγός στο κέντρο της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2687 ΦΟΡΕΣ

Για πολλοστή φορά, έσπασε σήμερα το πρωί ο καταθλιπτικός αγωγός της ΔΕΥΑΡ στο κέντρο της πόλης.

Ήδη, βρίσκονται στο σημείο όπου σημειώθηκε η βλάβη συνεργεία της ΔΕΥΑΡ και προσπαθούν να την αποκαταστήσουν.

Το θέμα του συγκεκριμένου αγωγού απασχολεί έντονα τη ΔΕΥΑΡ και μόλις πρόσφατα ο πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης κ. Β. Μανέττας, είχε επισημάνει στις δηλώσεις του οτι στους άμεσους σχεδιασμούς της είναι η ανακατασκευή όλου του αγωγού αυτού που καλύπτει το κέντρο της πόλης, ο οποίος έχει κατασκευαστεί πρίν από είκοσι και πλέον χρόνια, αλλά ειδικά τα τελευταία χρόνια, σημειώνονται σε αυτόν συχνές βλάβες.

Διαβάστε ακόμη

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό

Ο δήμος Ρόδου πραγματοποίησε εκτεταμένες εργασίες αποψίλωσης στ’ «Αμπέλια ΚΑΙΡ» για την ενίσχυση της πυροπροστασίας της περιοχής

Ν. Γερονικόλας: «Καμπουράκης και Κολιάδης, Ξανά στην ίδια πλευρά!»

Νίκος Ανδρουλάκης από τη Ρόδο: «Η ακρίβεια είναι προϊόν πολιτικών επιλογών»