Ηλεκτρονική ταυτότητα κτηρίου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 634 ΦΟΡΕΣ
Μια χρονοβόρα και πολυδάπανη γραφειοκρατική διαδικασία
Γράφει ο Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου
Η ηλεκτρονική ταυτότητα του κτηρίου είναι μια κορυφαία άχρηστη και χρονοβόρα γραφειοκρατική διαδικασία, η οποία μάλιστα κοστίζει πολύ στους πολίτες.
Επιβεβαιώνομαι αμέσως και εγγράφως παραθέτοντας απόσπασμα δημοσιεύματος με υπότιτλο «Κορυφαία μεταρρύθμιση» η οποία στο τέλος λέει, γράφει: Μέσα από τη συνολική απεικόνιση των κτηρίων για κάθε χρήση... θα δοθεί και η δυνατότητα να επιλυθούν μια σειρά από πολεοδομικά προβλήματα.
Ένα από αυτά θα είναι η αντιμετώπιση του συνολικού ζητήματος των αυθαιρέτων όλων των κατηγοριών, άρα για το τελευταίο μας ταλαιπωρούν αυτοί που ευθύνονται. Αφήστε μας ήσυχους, αφήστε τον κόσμο να ησυχάσει μια φορά και να ηρεμήσει από τις άχρηστες αποφάσεις σας που αφορούν τις ιδιοκτησίες μας. Έχετε όλα τα στοιχεία των παντού, δικηγόροι, μηχανικοί, πολεοδομίες, κτηματολόγια και συμβολαιογράφοι, γιατί αν πράγματι-εγώ αμφιβάλλω - θέλετε πραγματικά να εξαλείψετε τα αυθαίρετα, αυτό εξαρτάται ακριβώς και μόνο από σας με βάση την ισχύουσα νομοθεσία.
Χρόνια και χρόνια, κυβέρνηση και κάθε κυβέρνηση βγάζει νόμους κάθε φορά όχι για κατάργηση των αυθαιρέτων αλλά για αναγνώριση και νομιμοποίηση των αυθαιρέτων, από το ίδιο κράτος που υποτίθεται ότι θέλει να εξαλείψει το φαινόμενο των αυθαιρέτων, έτσι κάθε φορά που χρειάζεται επείγουσα χρηματοδότηση, καταφεύγει σε νόμους για τα αυθαίρετα που νομίζω ότι δεν αποτρέπουν το φαινόμενο αλλά το ενθαρρύνουν. Τα πράγματα είναι απλά, τα καταλαβαίνουμε όλοι μας.
Ας σταματήσει κάθε φιλόδοξος-ματαιόδοξος προσωρινός υπουργός να μηχανεύεται, να σχεδιάζει νόμους κατά τη δική του αποκλειστική γνώμη και κρίση για την εξυπηρέτηση των πολιτών. Το ίδιο κάνει κάθε φορά συνήθως και ο εκάστοτε υπουργός Παιδείας, αλλάζοντας το εκπαιδευτικό σύστημα και που τελικά αυτό που επιτυγχάνει είναι να μας αλλάζει τα φώτα, για να μην πω και στο κάθε σύστημα, την πίστη μας.
Το άλλο μεγάλο κακό που κάνετε είναι ενώ ψηφίζετε, εγκρίνετε, θεωρείτε καλύτερη μια νεά διαδικασία όπως αυτή της ηλεκτρονικής ταυτότητας, των κτηρίων, δεν καταργείτε την προηγούμενη ή τις προηγούμενες ή ακόμη δεν κωδικοποιείτε την υπάρχουσα μιας σειράς νόμων και διαδικασιών γραφειοκρατική βαβυλωνία. Κύριοι, μας έχετε κουράσει.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News