Ηλεκτρονική ταυτότητα κτηρίου

Ηλεκτρονική ταυτότητα κτηρίου

Ηλεκτρονική ταυτότητα κτηρίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 634 ΦΟΡΕΣ

Μια χρονοβόρα και πολυδάπανη γραφειοκρατική διαδικασία

Γράφει ο Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Η ηλεκτρονική ταυτότητα του κτηρίου είναι μια κορυφαία άχρηστη και χρονοβόρα γραφειοκρατική διαδικασία, η οποία μάλιστα κοστίζει πολύ στους πολίτες.

Επιβεβαιώνομαι αμέσως και εγγράφως παραθέτοντας απόσπασμα δημοσιεύματος με υπότιτλο «Κορυφαία μεταρρύθμιση» η οποία στο τέλος λέει, γράφει: Μέσα από τη συνολική απεικόνιση των κτηρίων για κάθε χρήση... θα δοθεί και η δυνατότητα να επιλυθούν μια σειρά από πολεοδομικά προβλήματα.

Ένα από αυτά θα είναι η αντιμετώπιση του συνολικού ζητήματος των αυθαιρέτων όλων των κατηγοριών, άρα για το τελευταίο μας ταλαιπωρούν αυτοί που ευθύνονται. Αφήστε μας ήσυχους, αφήστε τον κόσμο να ησυχάσει μια φορά και να ηρεμήσει από τις άχρηστες αποφάσεις σας που αφορούν τις ιδιοκτησίες μας. Έχετε όλα τα στοιχεία των παντού, δικηγόροι, μηχανικοί, πολεοδομίες, κτηματολόγια και συμβολαιογράφοι, γιατί αν πράγματι-εγώ αμφιβάλλω - θέλετε πραγματικά να εξαλείψετε τα αυθαίρετα, αυτό εξαρτάται ακριβώς και μόνο από σας με βάση την ισχύουσα νομοθεσία.

Χρόνια και χρόνια, κυβέρνηση και κάθε κυβέρνηση βγάζει νόμους κάθε φορά όχι για κατάργηση των αυθαιρέτων αλλά για αναγνώριση και νομιμοποίηση των αυθαιρέτων, από το ίδιο κράτος που υποτίθεται ότι θέλει να εξαλείψει το φαινόμενο των αυθαιρέτων, έτσι κάθε φορά που χρειάζεται επείγουσα χρηματοδότηση, καταφεύγει σε νόμους για τα αυθαίρετα που νομίζω ότι δεν αποτρέπουν το φαινόμενο αλλά το ενθαρρύνουν. Τα πράγματα είναι απλά, τα καταλαβαίνουμε όλοι μας.

Ας σταματήσει κάθε φιλόδοξος-ματαιόδοξος προσωρινός υπουργός να μηχανεύεται, να σχεδιάζει νόμους κατά τη δική του αποκλειστική γνώμη και κρίση για την εξυπηρέτηση των πολιτών. Το ίδιο κάνει κάθε φορά συνήθως και ο εκάστοτε υπουργός Παιδείας, αλλάζοντας το εκπαιδευτικό σύστημα και που τελικά αυτό που επιτυγχάνει είναι να μας αλλάζει τα φώτα, για να μην πω και στο κάθε σύστημα, την πίστη μας.

Το άλλο μεγάλο κακό που κάνετε είναι ενώ ψηφίζετε, εγκρίνετε, θεωρείτε καλύτερη μια νεά διαδικασία όπως αυτή της ηλεκτρονικής ταυτότητας, των κτηρίων, δεν καταργείτε την προηγούμενη ή τις προηγούμενες ή ακόμη δεν κωδικοποιείτε την υπάρχουσα μιας σειράς νόμων και διαδικασιών γραφειοκρατική βαβυλωνία. Κύριοι, μας έχετε κουράσει.

Διαβάστε ακόμη

Μάνος Δ. Κόκκινος: Ανδρέας Παπανδρέου-Ένας μεγάλος δημοκρατικός ηγέτης, οραματιστής, επαναστάτης και άνθρωπος

Σταύρος Μιχαηλίδης: Οι νησιωτικές επιχειρήσεις χωρίς μεταφορικό ισοδύναμο για 3 χρόνια –Νέος «ΟΠΕΚΕΠΕ» στο μεταφορικό ισοδύναμο;

Αγγελική Κ. Μοράρη: Παιδική διατροφή: Από το «δεν μου αρέσει» στο «θα το δοκιμάσω»

Γιάννης Σαμαρτζής: Οικονομίες έντασης Κεφαλαίου και έντασης Εργασίας: Οι δύο Πυλώνες της Παραγωγής και Παραγωγικότητας

Κοσμάς Σφυρίου: 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου

Κώστας Καστανάκης: Η επόμενη πλημμύρα ξέρει ήδη τη διεύθυνσή σου

Μαρία Καρίκη: Αναζητώντας διαφυγή…

Θάνος Ζέλκας: Αλλαγή: η πιο βολική υπόσχεση