Αγώνας δρόμου για το μεγα-εμβολιαστικό κέντρο της Ρόδου

Αγώνας δρόμου για το μεγα-εμβολιαστικό κέντρο της Ρόδου

Αγώνας δρόμου για το μεγα-εμβολιαστικό κέντρο της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3755 ΦΟΡΕΣ

Συνάντηση εργασίας είχαν χθες το βράδυ στην Περιφέρεια ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος και ο Δήμαρχος Ρόδου, Αντώνης Καμπουράκης, προκειμένου να δρομολογηθεί η υλοποίηση της πρότασής τους για την σύσταση και λειτουργία στη Ρόδο ενός μεγα-εμβολιαστικού κέντρου, η οποία έγινε αποδεκτή από την κυβέρνηση, όπως ανακοίνωσε, κατά την επίσκεψή του στο Νοσοκομείο της Ρόδου ο Διοικητής της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς και Αιγαίου, Χρήστος Ροϊλός.


Η δημιουργία του μεγα-εμβολιαστικού κέντρου κρίνεται απαραίτητη προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία του εμβολιασμού του πληθυσμού, που θα επιτρέψει, πλέον της υγειονομικής ασφάλειας του πληθυσμού, την κατά το δυνατόν ομαλότερη εξέλιξη της σεζόν που ξεκινά την επόμενη εβδομάδα με το επίσημο άνοιγμα του τουρισμού.

Περιφερειάρχης και Δήμαρχος σε συνεργασία με τους υπεύθυνους της Πολιτικής Προστασίας θα πρέπει αποδυθούν σε έναν πραγματικό αγώνα δρόμου ενάντια στα στενά χρονικά περιθώρια, αφενός για να γίνει η επιλογή του καταλληλότερου χώρου, αφετέρου για να κλείσουν όλα τα διοικητικά και τεχνικά ζητήματα που συνεπάγεται η δημιουργία του εμβολιαστικού κέντρου, προκειμένου αυτό να λειτουργήσει όσο γίνεται πιο σύντομα, εντός του Μαΐου.

Ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος δήλωσε:

«Πέρυσι ξεκινήσαμε από απόλυτο μηδέν και καταφέραμε να κάνουμε τουρισμό εν μέσω πανδημίας, για πρώτη φορά στην ιστορία. Φέτος, στον πόλεμο κατά της πανδημίας, έχουμε στη διάθεσή μας ένα υπερόπλο. Τα εμβόλια. Είναι χρέος μας αυτό το όπλο να το αξιοποιήσουμε στο έπακρο για να μπούμε επιτέλους στην τροχιά της κανονικότητας και να ανακτήσουμε στο μέγιστο δυνατό βαθμό το έδαφος που χάσαμε, παρά τον άθλο που πετύχαμε, σε σύγκριση με άλλους τουριστικούς προορισμούς. Σε αυτόν τον πόλεμο, δηλώνουμε και πάλι παρόντες, με προτάσεις και λύσεις».

Ο Δήμαρχος Ρόδου, Αντώνης Καμπουράκης δήλωσε:

«Η φετινή τουριστική σεζόν είναι ένα ακόμη μεγάλο στοίχημα που πρέπει να κερδίσουμε. Ο καθολικός εμβολιασμός των εργαζομένων στον τουρισμό είναι προϋπόθεση προστασίας της τουριστικής μας βιομηχανίας, της απασχόλησης και του εισοδήματος των συμπατριωτών μας».

Διαβάστε ακόμη

Μάνος Κόνσολας: «Επιδότηση 5,33 ευρώ το κιλό για τους λαγοκέφαλους στα Δωδεκάνησα και fuel pass για το αλιευτικό πετρέλαιο»

Γιορτή Αποφοίτησης στην Αμαράντειο Σχολή

Στη Ρόδο ο Νίκος Ανδρουλάκης από τις 26 έως τις 28 Ιουνίου – Επισκέψεις στη λαϊκή αγορά και στη Μητρόπολη

Θωρακίζεται η πολιτιστική μας κληρονομιά απέναντι στις πυρκαγιές με τον κανονισμό πυροπροστασίας για τους αρχαιολογικούς χώρους

Συνάντηση της Ένωσης Αξιωματικών Αστυνομίας Νοτίου Αιγαίου με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη

Γιάννης και Άννα. Τα δίδυμα αδέλφια από τη Ρόδο που πέτυχαν κορυφαία βαθμολογία πάνω από 19.300 μόρια στις Πανελλήνιες

Ο Γ. Κορωναίος ορκίζεται αύριο περιφερειακός σύμβουλος

Η ΣΑΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου – Ρόδος ανέδειξε τη γαστρονομική αξιοποίηση των ξενικών ειδών στην ΕΡΤ3