Να ληφθούν μέτρα ασφαλείας στο Κτηματολόγιο Ρόδου ζητούν οι εργαζόμενοι
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 589 ΦΟΡΕΣ
Μέτρα ασφαλείας για τους εργαζόμενους- συναδέλφους τους στο Κτηματολόγιο της Ρόδου ζητά ο Σύλλογός τους με αφορμή το διαχρονικό πρόβλημα που παρουσιάζεται στο κτηριακό συγκρότημα. Αναφέρεται συγκεκριμένα:
«Πρόσφατα ενημερωθήκαμε για την καθαίρεση τμημάτων του στηθαίου του κτηρίου του Κτηματολογίου Ρόδου στην κεντρική είσοδο της Υπηρεσίας. Αυτό έγινε τις πρώτες πρωινές ώρες κατά την προσέλευση υπαλλήλου στην Υπηρεσία που παραλίγο να κοστίσει και τη ζωή του.
Παρόλα αυτά η Υπηρεσία συνεχίζει να λειτουργεί με το προσωπικό της δεχόμενη κοινό χωρίς να παρθούν μέτρα για την προστασία και ασφάλεια των εισερχομένων και εξερχομένων στην Υπηρεσία.
Στη συνέχεια διαπιστώθηκαν επιπλέον καταρρεύσεις κομματιών του στηθαίου από την πρόσοψη του κτηρίου του Κτηματολογίου Ρόδου.
Για τους παραπάνω λόγους, για την ασφάλεια του προσωπικού και των συναλλασσομένων και επισκεπτών της Υπηρεσίας και προκειμένου να επαναλειτουργήσει η Υπηρεσία και να δέχεται κοινό με ασφάλεια, απαιτούμε τη στήριξη των υπαλλήλων και του Κτηματολογικού Δικαστού για τις προσπάθειές τους για τη λειτουργία της Υπηρεσίας κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες αφού προσέρχονται καθημερινά στην Υπηρεσία και απαιτούμε από τους αρμόδιους φορείς, Υπουργείο Δικαιοσύνης, Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ενδεχομένως και με τη συνδρομή άλλων εμπλεκόμενων φορέων, Εφορεία Νεωτέρων Μνημείων και Δήμο Ρόδου να λάβουν μέτρα προκειμένου να γίνουν όλες οι άμεσες ενέργειες, σωστικές εργασίες και επεμβάσεις προκειμένου να επισκευασθεί η πρόσοψη και η ταράτσα του Ιστορικού Κτηρίου του Κτηματολογίου Ρόδου και να επαναλειτουργήσει με ασφάλεια για το συναλλασσόμενο κοινό.
Εκ μέρους του Δ.Σ.
Η Πρόεδρος Βασιλική Σιαπάτη
Η Γραμματέας Ευαγγελία Κρανιώτη».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News