Λευτέρης Δράκος: «Δεν μπορούμε να επανέλθουμε!»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 326 ΦΟΡΕΣ
Ο Λευτέρης Δράκος μιλάει για την επόμενη ημέρα στο ποδόσφαιρο και στέλνει το μήνυμα προς τις ομάδες να κοιτάξουν περισσότερο τις υποδομές τους
Εξαιρετικά δύσκολη χαρακτήρισε την επιστροφή στην ενεργό δράση όσον αφορά τα φετινά πρωταθλήματα ο Λευτέρης Δράκος.
Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής του Ηρακλή Μαριτσών μιλώντας στην «Αθλητική Ροδιακή» απάντησε στο ποια μπορεί να είναι η επόμενη ημέρα στα τοπικά μας πρωταθλήματα και τόνισε τα ακόλουθα:
«Καταρχάς θέλω να ευχηθώ υγεία σε όλο τον κόσμο και να ευχηθώ να περάσει αυτό που όλοι ζούμε. Από εκεί και πέρα σε ό,τι έχει να κάνει με τα φετινά πρωταθλήματα, θεωρώ ότι θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να συνεχιστούν. Είμαστε ερασιτέχνες παίκτες που πρέπει να δούμε και τις δουλειές μας και θα βάλουμε εκ των πραγμάτων άλλες προτεραιότητες. Είναι νομίζω αδύνατο να συνεχιστούν τα πρωταθλήματα και θα πρέπει η διοργανώτρια να βρει μια λύση όσο το δυνατόν μια πιο δίκαιη για τις ομάδες λύση.
Δεν το συζητώ καν για ακύρωση της χρονιάς, καθώς κάτι τέτοιο θα ήταν άδικο. Νομίζω ότι η ιδανικότερη λύση θα ήταν να γίνει μια αναδιάρθρωση. Να μην υποβιβαστεί κανείς από την Α’ Κατηγορία και να ανέβουν περισσότερες ομάδες από τη Β’ Κατηγορία προκειμένου του χρόνου να γίνει το πρωτάθλημα με δυο ομίλους. Θα ήταν πιστεύω το καλύτερο σενάριο στην παρούσα φάση».
Σε ερώτηση σχετικά με το πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας γενικότερα με αφορμή και τα σχόλια που γίνονται το τελευταίο διάστημα σχετικά με τα χρήματα που δαπανούνται για τις μεταγραφές, τόνισε τα εξής:
«Το τοπικό μας πρωτάθλημα είναι το πιο δυνατό που υπάρχει στην Ελλάδα και αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Εξαρτάται από το τι θέλουμε να έχουμε. Από τη στιγμή που θέλουμε ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα αυτού του επιπέδου είναι απολύτως λογικό να γίνονται οι μεταγραφές και να ξοδεύονται χρήματα.
Αν δεν επιθυμούμε ένα τέτοιο πρωτάθλημα, πρέπει να πάμε σε καθαρά ερασιτεχνικά επίπεδα τα οποία θα γίνονται κάτω από άλλες προϋποθέσεις. Εξαρτάται από τους παράγοντες καθαρά. Αυτό που έχω να πω εγώ και να το θέσω ως προβληματισμό είναι το εξής. Αν αυτή τη στιγμή φτιάξουμε μια ομάδα με παίκτες άνω των 35 ετών μόνο, θα υπάρχει ομάδα που θα μπορέσει να μας αντιμετωπίσει και να διεκδικήσει το πρωτάθλημα; Η απάντηση προφανέστατα είναι όχι, δεν θα υπάρχει. Αυτό δεν είναι καλό, είναι προβληματικό. Δυστυχώς δεν βγαίνουν παίκτες πλέον και αυτό πρέπει να αλλάξει.
Νομίζω ότι αυτό που πρέπει να κάνουν οι παράγοντες και οι ομάδες είναι να κοιτάξουν πρώτα τις Ακαδημίες τους και από εκεί και πέρα ό,τι περισσεύει να πηγαίνει στην πρώτη ομάδα».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News