Κινητοποιήσεις γιατρών στο βόρειο συγκρότημα

Κινητοποιήσεις γιατρών  στο βόρειο συγκρότημα

Κινητοποιήσεις γιατρών στο βόρειο συγκρότημα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 331 ΦΟΡΕΣ

Σε τριήμερη στάση εργασίας και αποχή από τα τακτικά ιατρεία την Τετάρτη 4, Πέμπτη 5 και Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου από τις 9 π.μ. έως τις 12 το μεσημέρι, με συγκέντρωση διαμαρτυρίας στον προαύλιο χώρο του Νοσοκομείου Λέρου την Τετάρτη 4 Δεκέμβρη στις 10:30 π.μ., προχωρούν οι γιατροί σε Λέρο, Πάτμο, Λειψούς και Αγαθονήσι, διαμαρτυρόμενοι για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν λόγω της υποστελέχωσης.

Η Ένωση Ιατρών Θεραπευτηρίου - Νοσοκομείου Λέρου, Κέντρου Υγείας Πάτμου - ΠΠΙ Λειψών και Αγαθονησίου με επιστολή της στην ηγεσία του υπουργείου Υγείας και στην 2η ΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου επισημαίνει πως «η υποστελέχωση των κλινικών Παθολογικής, Γυναικολογικής, Ψυχιατρικής οδηγεί σε μη ασφαλή εφημέρευση των τμημάτων του Νοσοκομείου μας. Το Νοσοκομείο δέχεται μεγάλο όγκων περιστατικών και από το ΚΥΤ του νησιού με τους χιλιάδες πρόσφυγες - μετανάστες. Παρ’ ότι τα προβλήματα είναι γνωστά από καιρό, δεν έγινε καμία ενέργεια από τους ιθύνοντες».

Γι' αυτό, ζητούν την άμεση κάλυψη των κενών θέσεων με απόλυτα αναγκαία την άμεση προκήρυξη των κενών οργανικών θέσεων δύο παθολογίας, μίας γυναικολογίας και τρεις ψυχιατρικής, την άμεση κάλυψη της Παθολογικής και Γυναικολογικής κλινικής με δύο παθολόγους και μία γυναικολόγο αντίστοιχα, είτε με αποσπάσεις, είτε με επικουρικούς (αν και δεν εξασφαλίζεται μόνιμη λύση) αλλά και την επαναφορά των κινήτρων προσέλκυσης και παραμονής του ν.1881/1990 (α.11 παρ 38).

Εκτός των κινητοποιήσεων που εξήγγειλαν οι γιατροί, θα προχωρήσουν και στην αποστολή εγγράφου καταγγελίας στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Κω για την απουσία Παθολόγου στην Παθολογική Κλινική.

Τέλος, η Ένωση επισημαίνει, για πολλοστή φορά, «παράλληλα με τα ανωτέρω προβλήματα προς άμεση λύση, την υποστελέχωση των Μονάδων Υγείας ως αποτέλεσμα των εφαρμοζόμενων διαχρονικά πολιτικών υποχρηματοδότησης. Οι κάτοικοι των νησιών μας, μαζί με τους εργαζόμενους υγειονομικούς, εδώ και δεκαετίες παλεύουν για τα αυτονόητα τον 21ο αιώνα. Παροχές Υγείας - Πρόνοιας αποκλειστικά δημόσιες, δωρεάν, χωρίς διακρίσεις και ανισότητες, σύγχρονες με βάση τις εξελίξεις της επιστήμης και της τεχνολογίας, που να καλύπτουν τις ανάγκες των κατοίκων και των επισκεπτών των νησιών μας».

Διαβάστε ακόμη

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τα όρια και της ελάχιστης πλέον σοβαρότητας είναι αυτά που έχουν ξεπεραστεί προ πολλού από την Χρύσα Καραγιάννη

Ανακοίνωση της Χρύσας Καραγιάννη: "Η διαστρέβλωση έχει τα όριά της"

Σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του λιμένα Μανδρακίου Νισύρου

Νέα Πρυτανική Αρχή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Με Lidl Plus φουλάρεις και πας!

Από τη διεθνή νομολογία στη φωνή των Καλύμνιων ψαράδων – Μεγάλο ενδιαφέρον στην παρουσίαση του βιβλίου του Γεώργιου Νούλα στην Κάλυμνο

Ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης στον Νέο Λιμένα Σύμης – Προχωρούν νέες παρεμβάσεις αναβάθμισης

Οργανωμένο πάρκο δασικής αναψυχής στον Προφήτη Ηλία