Το 2ο Γυμνάσιο Καλύμνου θα συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο

Το 2ο Γυμνάσιο Καλύμνου θα  συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο

Το 2ο Γυμνάσιο Καλύμνου θα συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 327 ΦΟΡΕΣ

Από το 2ο Γυμνάσιο Καλύμνου εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:

“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι, το 2ο Γυμνάσιο Καλύμνου θα συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο σε μια πρωτοποριακή δράση θεατρικής παιδείας, που επιχειρεί να δημιουργήσει καλλιτεχνικές γέφυρες ανάμεσα στους έφηβους, τους εκπαιδευτικούς και το Εθνικό Θέατρο.

Συγκεκριμένα, το σχολείο μας, το μοναδικό που έχει επιλεγεί από όλη την περιφέρεια του Ν. Αιγαίου, ξεκινάει ένα συναρπαστικό ταξίδι γνώσεων, δημιουργίας, εμπειριών και έμπνευσης με τον καλύτερο οδηγό που θα μπορούσε να υπάρξει για τους έφηβους μαθητές μας, το Εθνικό Θέατρο!!! Οι προσδοκίες μας είναι μεγάλες και ανυπομονούμε να ενώσουμε τις φωνές μας και να πλέξουμε τα χέρια, όλοι μαζί, μαθητές, καλλιτέχνες και εκπαιδευτικοί, σε ένα θέατρο που όλους μπορεί να χωρέσει…

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρωπίνου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» (ΕΣΠΑ) με τίτλο “ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ”.

Εμψυχώτρια – καλλιτέχνης του Εθνικού θεάτρου, θα είναι η ηθοποιός Έλενα Μεγγρέλη, η οποία κάθε 15 ημέρες θα επισκέπτεται το σχολείο μας, θα παρακολουθεί την εξέλιξη της ομάδας μας και θα καθοδηγεί την περαιτέρω πορεία της. Συντονιστής και υπεύθυνος του προγράμματος σε εβδομαδιαία βάση θα είναι ο εκπαιδευτικός, κ. Δημήτρης Ρηγογιάννης”.

Διαβάστε ακόμη

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της γενικής προξένου της Τουρκίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Το Γυμνάσιο Σορωνής στον χάρτη των Plastic Clever Schools

Το Καζούλλειο Λύκειο γράφει… ιστορία

Βιωματικά εργαστήρια στη Ρόδο από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με τη μέθοδο LEGO Serious Play

Νιώθοντας την ανάσα της Γης: Το Εσπερινό Γυμνάσιο Ρόδου στη Νίσυρο

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Άνοιξε η πλατφόρμα για την αποστολή των αποτελεσμάτων με SMS

Έκθεση φωτογραφίας από τον Φωτογραφικό Όμιλο του 1ου ΓΕΛ Ρόδου στο Κατάλυμα της Αγγλίας

Επίσκεψη εκπαιδευτικών από το σχολείο Victoria Kent της πόλης Elche της Ισπανίας στο 4ο Γενικό Λύκειο Ρόδου για παρακολούθηση εργασίας