Εκπρόσωποι των ΡΟΜΑ ζητούν να καθαριστεί ο καταυλισμός

Εκπρόσωποι των ΡΟΜΑ ζητούν να καθαριστεί  ο καταυλισμός

Εκπρόσωποι των ΡΟΜΑ ζητούν να καθαριστεί ο καταυλισμός

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1073 ΦΟΡΕΣ

“Παρακαλούμε όπως καθαριστεί η είσοδος στον καταυλισμό ΡΟΜΑ από τα σκουπίδια”, αναφέρουν εκπρόσωποι των ΡΟΜΑ σε αίτημά τους που κατέθεσαν εγγράφως στο δήμο Ρόδου. Τονίζουν επίσης τα εξής:

“Eπανειλημμένα έχουμε ζητήσει τον καθαρισμό της εισόδου του καταυλισμού. Δυστυχώς έως σήμερα δεν έχει γίνει κάποια κίνηση από τους αρμόδιους. Πέρα ότι αποτελεί εστία μόλυνσης, πράγμα το οποίο είναι πάρα πολύ επικίνδυνο για τους κατοίκους του καταυλισμού, πόσω μάλλον και για θέμα αισθητικής. Έρχονται Χριστούγεννα και θα θέλαμε να μας φροντίσετε όπως άλλωστε κάνετε και με την υπόλοιπη πόλη”.

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…