Μιχάλης Μανωλάς: «Πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι και οι δύο από το σκορ»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 591 ΦΟΡΕΣ
Ο προπονητής της Δόξας Ψίνθου, μίλησε στην «Ροδιακή» κι έκανε τον απολογισμό του ντέρμπι με τον Δαμάγητο μετά και το τελικό 3-3
Με το βαθμό της ισοπαλίας από τον Θεολόγο και το ντέρμπι με τον Δαμάγητο έφυγε η Δόξα την Κυριακή. Αν και η ομάδα της Ψίνθου δέκα λεπτά πριν τη λήξη έχανε με 3-1, κατάφερε μέχρι το 90’ να πετύχει δύο γκολ και να συνεχίσει έτσι το αήττητό της σερί φέτος, για να διεκδικήσει ξανά την άνοδο.
Ως ο ήρωας της αναμέτρησης για τους «βυσσινί» μπορεί να χαρακτηριστεί ο Μιχάλης Λυριστής με το χατ-τρικ, αποτελώντας ξανά το …βαρύ πυροβολικό τους.
Ο Μιχάλης Μανωλάς από τον πάγκο έδωσε τον δικό του… αγώνα για να αποφευχθεί η ήττα απέναντι σ’ έναν ισχυρό αντίπαλο και κάνει με την ακόλουθη δήλωση στην «Ροδιακή» τον δικό του απολογισμό για τη συγκεκριμένη αναμέτρηση:
«Στο πρώτο ημίχρονο με κόντρα αέρα δεν μπορούσαμε να παίξουμε όπως έπρεπε αλλά σε γενικές γραμμές θεωρώ πως βάσει των συνθηκών σταθήκαμε καλά. Ουσιαστικά αδρανήσαμε στις φάσεις εκείνες που δεχτήκαμε τα τρία γκολ, τα οποία ήταν λάθη καθαρά δικά μας.
Στην επανάληψη βελτιωθήκαμε κι αλλάξαμε το σύστημά μας με περισσότερη πίεση αλλά βρήκαμε τον αντίπαλο τερματοφύλακα σε πολύ καλή μέρα, γι’ αυτό οι καλές μας φάσεις σταματούσαν μπροστά στην εστία.
Παρόλα αυτά καταφέραμε να αξιοποιήσουμε τα στημένα κι έτσι σκοράραμε, ενώ βάσει της εξέλιξης του αγώνα, πρέπει και οι δύο ομάδες να είναι ικανοποιημένες με το τελικό σκορ.»

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News