Έσπασε και πάλι ο καταθλιπτικός αγωγός στο Μανδράκι της Ρόδου

Έσπασε και πάλι ο καταθλιπτικός αγωγός στο Μανδράκι της Ρόδου

Έσπασε και πάλι ο καταθλιπτικός αγωγός στο Μανδράκι της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1111 ΦΟΡΕΣ

Ευωδίασε... η πόλη μας

Συνεχίζει να ταλαιπωρεί την πόλη και τη ΔΕΥΑΡ ο καταθλιπτικός αγωγός που βρίσκεται στο Μανδράκι, αφού για ακόμη μια φορα έσπασε μέρος του, αυτή τη φορά έξω ακριβώς απο το κτίριο της Περιφέρειας.

Ευτυχώς η βλάβη αποκαταστάθηκε άμεσα απο τη ΔΕΥΑΡ, αφού βρέθηκε το σημείο που έσπασε, δυστυχώς όμως όπως φαίνεται θα χρειαστεί μάλλον πιο δραστική παρέμβαση που ίσως θα αφορά την πλήρη αποκατάσταση του καταθλιπτικού αγωγού.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της ΔΕΥΑΡ κ. Δημήτρη Καρατζιά που βρίσκεται αυτή την ώρα στο σημείο, η βλάβη είχε εντοπιστεί απο χθες, ωστόσο λόγω της εορτής του Πολυούχου της πόλης μας Κωνσταντίνου Υδραίου, δεν προέβησαν σε προσπάθεια αποκατάστασης της βλάβης, που όμως πραγματοποιήθηκε σήμερα.

Διαβάστε ακόμη

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό

Ο δήμος Ρόδου πραγματοποίησε εκτεταμένες εργασίες αποψίλωσης στ’ «Αμπέλια ΚΑΙΡ» για την ενίσχυση της πυροπροστασίας της περιοχής

Ν. Γερονικόλας: «Καμπουράκης και Κολιάδης, Ξανά στην ίδια πλευρά!»