Έσπασε πάλι ο καταθλιπτικός αγωγός

Έσπασε πάλι ο καταθλιπτικός αγωγός

Έσπασε πάλι ο καταθλιπτικός αγωγός

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1072 ΦΟΡΕΣ

…Γνώριμη εικόνα ήταν η χθεσινή που για πολλοστή φορά έσπασε ο καταθλιπτικός αγωγός στο κέντρο της πόλης, κάτι που γίνεται όλο και πιο συχνά τελευταία, με τη βλάβη απλά να…μετακομίζει! Όπως δήλωσε, χθες, και ο δήμαρχος και πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ, κ. Στάθης Κουσουρνάς, αναγνωρίζοντας ότι αυτό σημαίνει ότι ο αγωγός έχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Είπε, συγκεκριμένα: «Δυστυχώς, κάθε τρεις και λίγο, ο αγωγός αυτός σπάει. Φαίνεται πως το έργο αυτό, τεχνικά, δεν ήταν σωστό. Για να σπάει συνέχεια σημαίνει ότι υπήρχε πρόβλημα, είτε σχεδιασμού είτε κατασκευής. Αλλά, πάντως, κάποιο πρόβλημα υπάρχει για να σπάει συνέχεια. Και υποχρεώνεται η ΔΕΥΑΡ, σε τακτά χρονικά διαστήματα, να υποκαθιστά το σπασμένο τμήμα. Πριν από είκοσι μέρες, είχαμε μπροστά στην Αστυνομία, τώρα έχουμε μπροστά στο Μέγαρο της Αστυνομίας».

Διαβάστε ακόμη

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό

Ο δήμος Ρόδου πραγματοποίησε εκτεταμένες εργασίες αποψίλωσης στ’ «Αμπέλια ΚΑΙΡ» για την ενίσχυση της πυροπροστασίας της περιοχής

Ν. Γερονικόλας: «Καμπουράκης και Κολιάδης, Ξανά στην ίδια πλευρά!»