Συνεχίζουν μαζί Άρης Αρχαγγέλου και Μιχάλης Μανωλάς
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 268 ΦΟΡΕΣ
Η διοίκηση των «κιτρινόμαυρων» έχει εμπιστοσύνη στον έμπειρο τεχνικό και του το έδειξε και εμπράκτως.
Με το Μιχάλη Μανωλά στην τεχνική ηγεσία του θα συνεχίσει να πορεύεται ο Άρης. Η διοίκηση των «κιτρινόμαυρων» έκανε πράξη τη δήλωσή της περί μη αποδοχής της παραίτησης του έμπειρου τεχνικού, λίγη ώρα μετά τη λήξη του άτυχου εντός έδρας αγώνα με τον ΑΕΡΑ, η συζήτηση που ακολούθησε ήταν εποικοδομητική και όπως όλα δείχνουν, η «μίνι κρίση» ανήκει στο παρελθόν.
Η εβδομάδα ξεκίνησε σε κλίμα ηρεμίας και τα βλέμματα των πάντων στον Αρχάγγελο στρέφονται πλέον στο δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Αντίμαχο, στο οποίο ο Άρης θα προσπαθήσει να κάνει μία νέα αρχή.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News