«Παραιτούμαι», είπε στους παίκτες του Άρη ο Μιχάλης Μανωλάς

«Παραιτούμαι», είπε στους παίκτες του Άρη ο Μιχάλης Μανωλάς

«Παραιτούμαι», είπε στους παίκτες του Άρη ο Μιχάλης Μανωλάς

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 490 ΦΟΡΕΣ

Στα όριά του φαίνεται πως έφτασε ο προπονητής του Άρη Μιχάλης Μανωλάς, μετά την εντός έδρας ήττα που γνώρισε χθες ο Άρης από τον ΑΕΡΑ και που ήταν η τρίτη συνεχόμενη για τους «κιτρινόμαυρους» του Αρχαγγέλου.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, λίγη ώρα μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, ο έμπειρος τεχνικός μπήκε στα αποδυτήρια και ενημέρωσε τους ποδοσφαιριστές του για την πρόθεσή του να παραιτηθεί.

Σημειώνεται, πως οι άνθρωποι της διοίκησης δήλωναν χθες το βράδυ άγνοια (έτρεχαν για τη χοροεσπερίδα της ομάδας), ενώ η επικοινωνία με τον ίδιο το Μιχάλη Μανωλά αποδείχθηκε αδύνατη. Το τοπίο αναμένεται να ξεκαθαρίσει οριστικά σήμερα.

Εν τω μεταξύ, χθες το βράδυ είχε αναπτυχθεί έντονη φημολογία, που είχε στο επίκεντρό της την επιστροφή στην τεχνική ηγεσία του Άρη, του Μιχάλη Χαρίτου. Ο πρώην τεχνικός της ομάδας βρισκόταν χθες στο γήπεδο και παρακολούθησε τον αγώνα με τον ΑΕΡΑ.

Διαβάστε ακόμη

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς

Παραμένουν στον Ορφέα οι Θεόφιλος Τσικούρης και Μαρσέλ Μιρασί