«Παραιτούμαι», είπε στους παίκτες του Άρη ο Μιχάλης Μανωλάς
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 490 ΦΟΡΕΣ
Στα όριά του φαίνεται πως έφτασε ο προπονητής του Άρη Μιχάλης Μανωλάς, μετά την εντός έδρας ήττα που γνώρισε χθες ο Άρης από τον ΑΕΡΑ και που ήταν η τρίτη συνεχόμενη για τους «κιτρινόμαυρους» του Αρχαγγέλου.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, λίγη ώρα μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, ο έμπειρος τεχνικός μπήκε στα αποδυτήρια και ενημέρωσε τους ποδοσφαιριστές του για την πρόθεσή του να παραιτηθεί.
Σημειώνεται, πως οι άνθρωποι της διοίκησης δήλωναν χθες το βράδυ άγνοια (έτρεχαν για τη χοροεσπερίδα της ομάδας), ενώ η επικοινωνία με τον ίδιο το Μιχάλη Μανωλά αποδείχθηκε αδύνατη. Το τοπίο αναμένεται να ξεκαθαρίσει οριστικά σήμερα.
Εν τω μεταξύ, χθες το βράδυ είχε αναπτυχθεί έντονη φημολογία, που είχε στο επίκεντρό της την επιστροφή στην τεχνική ηγεσία του Άρη, του Μιχάλη Χαρίτου. Ο πρώην τεχνικός της ομάδας βρισκόταν χθες στο γήπεδο και παρακολούθησε τον αγώνα με τον ΑΕΡΑ.


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News